صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از محلول ضد کرونا رضا کیانیان تا اتهام جدید علیه کوین اسپیسی! / زرین سینمایی هفته (231)

از محلول ضد کرونا رضا کیانیان تا اتهام جدید علیه کوین اسپیسی! / زرین سینمایی هفته (231)

اصغر فرهادی قهرمان

 

Zarinاولین لوح زرین هفته را تقدیم اصغر آقای فرهادی می کنیم که در جشنواره کن پر حاشیه امسال توانست جایزه بزرگ هیئت داوران را برای فیلم «قهرمان» دریافت کند و یک جایزه معتبر دیگه به جایزه های سینمای ایران اضافه کنه.

حالا اصغر آقا اونجا کلی حاشیه هم بهم زد که اولین بارشم نبود اما بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که «افتخار برای سینمای ایران» می نامیم، لوح زرینی را به اصغر آقای فرهادی تقدیم می کنیم و امیدواریم که با همین فرمون بره اسکار و دوباره روی سِن از مایکل بارکر تشکر کنه!

نوید محمدزاده فرشته حسینی

Zarinدر هفته ای که گذشت خبر رسید که نوید محمدزاده و فرشته حسینی سرانجام بعد از کلی دل و قلوه دادن به همدیگه در فضای مجازی، رسماً ازدواج کردند رفتن سر خونه و زندگی شون.

ما هم اینجا به رسم احترام و به دلیل آنچه که «همیشه باشه از این خبرها» می نامیم، لوح زرینی را به این دو تازه عروس و داماد تقدیم می کنیم و امیدواریم که در زندگی مشترک شون موفق باشند.

شان پن

Zarinدر هفته ای که گذشت، استاد شان پن که از جشنواره فیلم کن برگشته بود و قرار بود در مینی سریال «گاسلیت» مقابل جولیا رابرتز بازی کند، اعلام کرد که تا زمانی که کل عوامل فیلم واکسن کرونا نزدن نمیاد و جلوی دوربین نمیره.

البته شان پن خودش واکسن زده و از اون خوباشم زده اما گفته که همه عوامل باید بزنن و این مسخره بازیا چیه که من زدم اون نزده و اینا.

شان پن دقیقاً حرفی رو زده که سلبریتی های ما هم یک ساله دارن تکرار می کنند. دیدین که واکسن زدن و بعدش خیلی سفت و محکم ایستادن و گفتن تا زمانی که ملت یا همکاراشون حتی واکسن نزدن دل به کار نمیدن و اینا!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که «مسئولیت پذیری سلبریتی جماعت» می نامیم، لوح زرینی را به شان تقدیم می کنیم که گفته نمیام جلوی دوربین تا کل عوامل واکسن بزنن. قربون سلبریتی های داخلی هم بشم که یه سری اسم گاهی در میاد که معلوم نیست از کجا آشنای باباش بوده که پسرخاله اش رو فلان جا دیده پس تونسته یه واکسن براش جور کنه و سوسکی رفته یه واکسن زده به رگ و برگشته!

خندوانه

68466در هفته ای که گذشت خبر رسید که 17 نفر از عوامل برنامه «خندوانه» از جمله رامبد جوان به کرونا مبتلا و برخی از آن ها مانند رامبد جوان حتی در بیمارستان بستری شده اند.

ما همین جا برای آن ها آرزوی سلامتی می کنیم و البته تمشک زرینی هم به سازندگان این برنامه از جمله خود آقای جوان تقدیم می کنیم که در ابتدای فصل هرچی گفته شد کرونا هست و بی خیال ساخت «خندوانه» بشو گفت:« نه باید بسازیم برای اینکه ما خییییییلی باحالیمممم!»

از این رو، به دلیل آنچه که «کرونا هم بیاد ما خیلی باحالیم!» می نامیم، تمشک زرینی را به سازندگان «خندوانه» تقدیم می کنیم که با اصرار بر ساخت مجبور شدند برنامه شان را وسط راه تعطیل و 17 نفر از عوامل شان را هم به کرونا مبتلا کنند.

دل منوچهر هادی

68466در هفته ای که گذشت، منوچهر خان هادی آمد و یک پست در اینستاگرام منتشر و اعلام کرد که مجبور شده «گیسو» را به اجبار به پایان برساند و بعدشم دیگه از این پروژه جدا شده و با گروه کار نمی کنه!

حالا این جا ما کاری به کیفیت سریال «گیسو» که قبلاً بارها در موردش صحبت شده بود نداریم اما آخه این چه وضع سریال ساختنه منوچهر خان! میای سریال رو می سازی وسط کار میگی مجبور شدم فصل رو تموم کنم و قصه هم ناتمامه و از این به بعدم من نیستم؟! خب آخه مخاطبت داره پول میده بابت هر قسمت!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که «ساختن شالام شوربایی سریال در ایران» می نامیم، تمشک زرینی را به منوچهر هادی و سازندگان «گیسو» تقدیم می کنیم که کیفیت تولید سریال شان هم مانند قصه و محتواشون هست!

ph535to 43

68466آقا الان که این مطلب رو می نویسم ما در جهان رکوردار ابتلا و مرگ از بابت کرونا رو زدیم و با شیب تند هم داریم پیش میریم جوری که دست هیچکس بهمون نرسه!

در این وضعیت، مهندس رضا کیانیان در هفته ای که گذشت آمد و یک پست در اینستاگرام درباره برادرزاده اش منتشر کرد و گفت که دکتر مذکور یه محلول جذاب و مَشتی ساخته که خاصیت ضد کرونایی داره و اگه بزنی به رگ، قشنگ کرونا از حالت دلتا تبدیل میشه به Trial و کارش ساخته میشه! در آخر هم ایشان اعلام کرد که خودش این محصول رو در منزل داره و تو رگ میزنه و هرکی برده راضی بوده!

بهرحال، ما این جا به دلیل آنچه که «هر محلول یا واکسن به ازای هر ایرانی!» می نامیم، تمشک زرینی را به جناب کیانیان تقدیم می کنیم که همینجوری واسه خودشون محلول ضد کرونا معرفی کردن و آخرش نفهیدیم اگه اینهمه واکسن و محلول ضد کرونا اینجا داریم چرا هر روز داریم پیک جدید تجربه می کنیم و تو دنیا رکورد می زنیم!

جکی چان کمونیست چین

68466در هفته ای که گذشت جکی چان طی یک مصاحبه عنوان کرد که می خواهد به عضویت حزب کمونیست درآید که حواشی فراوانی داشت.

البته جکی چان قبلاً هم مخلص و ارادتمند حزب کمونیست بود و در مراسم های این حزب در چین حسابی فعال بود اما حالا پا رو فراتر گذاشته و می خواهد رسما عضو این حزب بشه که خیلی انتقادات بهش وارد هست. حزبی که کلاً یه روده راست توی شکمش نیست و به بهانه توسعه اقتصادی کلاً داره شخم میزنه ملت رو!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که «سلبریتی کمونیستی» می نامیم، تمشک زرینی را به جکی چان تقدیم می کنیم که خیلی شیک و مجلسی قصد داره تصویر عمومیش رو تغییر بده و تصویر جدیدش هم خیلی جذاب به نظر نمی رسد!

کوین اسپیسی

68466آخرین تمشک زرین هفته را هم تقدیم خانم مینا سوواری می کنیم که آمده و این بار یه اتهام آزار جنسی نصفه و نیمه به کوین اسپیسی بسته!

آقا خلاصه ماجرای این چند وقت اینجوریه که بازیگرایی که به شکلی دور موندن از سینما میان و کتاب خاطرات چاپ میکنن و برای اینکه به فروش کتابشون کمک کنن، یه مصاحبه جنجالی هم میکنن و میگن که فلان روز فلان جا از منم سوء استفاده جنسی شد تا هم کتاب بفروشه هم بتونن مصاحبه ترتیب بدن و یه پول خوبی به جیب زده باشن. قبل از اینم شارون استون چند نفر دیگه از جنبش «من هم همینطور» هم چنین وضعی داشتن و دم انتشار کتاب شون اومدن مصاحبه کردن و یقه یکی رو گرفتن و گفتن مورد آزار جنسی قرار گرفتیم.

حالا مورد سوواری چی بوده؟ ایشون اومده گفته اون زمان که «زیبایی آمریکایی» رو بازی می کردیم یه روز برای خودمون تو اتاق دراز کشیده بودیم که کوین اسپیسی آرام منو بغل کرد و منم آرامش خاصی داشتم اما الان فکر می کنم که نباید می داشتم و اون حرکت غیر عادی بود و منم مورد آزار جنسی قرار گرفتم!

ما این جا ابداً مخالف مسائل مربوط به آزار جنسی نیستیم اما معتقد هستیم که هر اتهام و هر حرفی می بایست شواهد واقعی داشته باشد تا مانند مورد هاروی واینستاین بشه اونو اثبات کرد و به محکومیت رساند. از روز اولی که به کوین اسپیسی اتهام های مختلف وارد شد تا به امروز حتی یک مورد قابلیت اثبات نداشتن و همه اتهامات در طول زمان رد شد. بهرحال، ما این جا به دلیل آنچه که «کوین اسپیسی آزار خور!» می نامیم، تمشک زرینی را به خانم سوواری تقدیم می کنیم که در ادعای خودش هم نمی خواسته به کوین اسپیسی اتهام آزار جنسی بزنه و هم از طرف دیگه می خواسته بگه که منم تجربه عجیبی داشتم که میتونست آزار جنسی باشه! در کل این جنبش «من هم همینطور» داره وارد فاز عجیبی میشه که خیلی نمیتونه مفید باشه برای قربانیان واقعی.

 

ذره بین  

* شما می‌توانید گزینه‌های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها