صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فیبی داینور: مشکلی با دیدن صحنه های جنسی سریالم توسط خانواده ندارم!

فیبی داینور: مشکلی با دیدن صحنه های جنسی سریالم توسط خانواده ندارم!

فیبی داینور

سریال «بریجرتون» (Bridgerton) یکی از مستهجن‌ترین عناوین تلویزیونی سال‌های اخیر بوده اما «فیبی داینور» بازیگر نقش اول این مجموعه در فصل اول می‌گوید از اینکه خانواده‌اش صحنه‌های جنسی آن را ببینند «شرمنده نیست.» فوریه گذشته گزارش شد که نت‌فلیکس در حال نبرد با وبسایت‌های مستهجن است تا صحنه‌های جنسی سریال را که به شکل غیرمجاز به اشتراک گذاشته شده‌اند حذف کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، داینور که در نقش «دافنی بریجرتون» را بازی کرده، از تجربه بازبینی سریال به همراه والدینش گفته است. «سالی داینور» مادر فیبی بازیگر سریال «خیابان کرونیشن» (Coronation Street) است در حالی که پدرش «تیم داینور» یکی از نویسندگان «امردیل» (Emmerdale).

«فیبی داینور» ۲۶ ساله در مصاحبه با «میرور» (به‌واسطه «مترو») توضیح می‌دهد که داشتن والدینی فعال در صنعت فیلمسازی برای او مانع‌زدایی کرده است: «خوشبختانه آن‌ها در صنعت [فیلمسازی] مشغولند بنابراین احتمالاً بیش از بقیه درک می‌کنند. فکر می‌کنم افتخار می‌کنند که در این سریال سخت کار می‌کنم

داینور پیش‌تر به «ددلاین» گفته بود: «تفاوت‌های زیادی میان من و شخصیت دافنی وجود دارد اما فکر می‌کنم او ارزش خانواده را درک می‌کند، همان‌گونه که من درک می‌کنم، و در دوره‌ای که زنان تنها یک انتخاب داشتند، مصمم بوده تا آن اتفاق را رقم بزند همان‌گونه که من به گمانم من در حرفه‌ام تلاش می‌کنم، و به این شکل مسیر من به سمت این شخصیت باز شد

داینور اضافه می‌کند: «تکامل رابطه جنسی آن‌ها برای داستان بسیار اهمیت داشت و چیزی بود که من، [«کریس ون دوسن» سرپرست نویسندگان «بریجرتون»]، رگی [ژان پیج] و همه دیگر عوامل واقعاً می‌خواستند به آن متعهد بمانند و به شکلی همه با آن موافق بودند

فیلمبرداری فصل دوم «بریجرتون» در ماه ژوئیه به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونای یکی از عوامل به مدت ۲۴ ساعت متوقف شد. دومین مورد مثبت کرونا نیز باعث شد که پروژه به مدت نامعلومی با وقفه مواجه شود. عوامل و بازیگران این مجموعه در حال حاضر به محل فیلمبرداری بازگشته‌اند.

پیش‌تر اعلام شده بود که فصل دوم سریال «بریجرتون» طبق کتاب‌های «جولیا کویین» پیش می‌رود و از دومین کتاب نویسنده «ویسکونتی که مرا دوست داشت» (The Viscount Who Loved Me) اقتباس خواهد شد. در این کتاب «آنتونی بریجرتون» که «جاناتان بیلی» نقش آن را بازی می‌کند شخصیت اصلی قصه است و به «دوک هیستینگز» پرداخته نشده. در ماه مارس نیز گزارش شد که «رگی ژان پیج» از این سریال پربیننده نت‌فلیکس جدا خواهد شد.

فصل اول سریال «بریجرتون» که از رمان‌های پرفروش «جولیا کویین» اقتباس شده، ۸۲ میلیون بیننده در چهار هفته اول را جذب کرد و به پربیننده‌ترین سریال تاریخ نت‌فلیکس تبدیل شد. این سریال هفته گذشته ۱۲ نامزدی امی را کسب کرد. نت‌فلیکس در ماه مارس تأیید کرد که فصل سوم و چهارم «بریجرتون» به تولید می‌رساند. نت‌فلیکس تولید یک مینی‌سریال پیش‌درآمد برای شخصیت «ملکه شارلوت» به نویسندگی «شاندا رایمز» را نیز در دست ساخت دارد.

فیلم اریجینال «اتاق رنگ» (The Colour Room)‌ اولین پروژه‌ داینور پس از بازی در سریال «بریجرتون» خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها