صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اسکارلت جوهانسون و مارگو رابی همبازی شدند

اسکارلت جوهانسون و مارگو رابی همبازی شدند

Scarlett Johansson Margot Robbie

 

«اسکارلت جوهانسن» بازیگری که دو نامزدی اسکار را در کارنامه دارد به فیلم بلند بعدی «وس اندرسون» که در اسپانیا در حال فیلمبرداری است ملحق شد. جوهانسن در این فیلم به ستارگانی چون «مارگو رابی»، «تام هنکس»، «آدرین برودی»، «بیل مری»، «جیسون شوارتسمن»، «روپرت فرند» و «تیلدا سویینتون» پیوسته است. از عنوان و داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، جوهانسن در استاپ-موشن «جزیره سگ‌ها» (Isle of Dogs) با اندرسون همکاری کرده است اما این اولین بار خواهد بود که برای این کارگردان مقابل دوربین می‌رود. این بازیگر اخیراً در فیلم ابرقهرمانی «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول و دیزنی مقابل «فلورنس پیو»، «دیوید هاربر» و «ریچل وایس» دیده شده و به زودی فیلم انیمیشن «آواز ۲» (Sing 2) با صداپیشگی او پخش خواهد شد.

فیلم «فرنچ دیسپچ» (The French Dispatch) اندرسون که در جشنواره کن امسال اکران شد، قرار است ۲۲ اکتبر توسط سرچ‌لایت پیچرز به اکران عمومی برسد. روزنامه «ال پائیس» اسپانیا گزارش داده است که این کارگردان پس از «فرنچ دیسپچ» که داستانش در فرانسه روی می‌دهد، در اروپا باقی می‌ماند اما در ماه ژوئیه، آگست و سپتامبر امسال عازم اسپانیا و مشخصاً جنوب غربی مادرید خواهد شد تا فیلم جدیدش را در این کشور بسازد. مراحل طراحی صحنه این فیلم که یادآور ژانر وسترن گزارش شده از حالا آغاز شده اما ژانر آن متفاوت خواهد بود. اگرچه فیلم در اسپانیا فیلمبرداری می‌شود اما داستانش در مورد این کشور نیست.

 

مطالب پیشنهادی:

دیزنی دیگر با «اسکارلت جوهانسون» در هیچ پروژه ای همکاری نمی کند!

بیانیه تند دیزنی علیه اسکارلت جوهانسون / شکایت او هیچ ارزشی ندارد!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها