صفحه اصلی > رپرتاژ : فواید ماساژور پا و تاثیرات شگفت انگیز آن

فواید ماساژور پا و تاثیرات شگفت انگیز آن

14144494424241e1

ماساژ فرآیندی لذت بخش و بسیار موثر است و کمتر کسی پیدا می شود که بتواند در برابر آن مقاومت کند. با شلوغ تر شدن زندگی شخصی و کاری هر کدام از ما، امکان مراجعه به مراکز ماساژ سخت تر و دست نیافتنی تر شده است. دقیقا برای جبران همین خلاء، صندلی های ماساژور و یا ماساژورهای پرتابل مثل ماساژور پا طراحی و تولید شده اند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با 7 عدد از مهمترین فواید ماساژور پا و اساسا ماساژ پا آشنا نماییم.

چرا ماساژ پا تا این حد آرامش بخش و موثر است؟

همه ما می دانیم که گرفتن ماساژ پا تا چه میزان می تواند به آرامش و رفع خستگی ما کمک کند. به ویژه پس از یک روز طولانی سرپا ایستادن و یا راه رفتن. زمانی که پا و عضلات آن کاملا خسته و گرفته است.

حالا سوال این جا است که آیا ماساژ پا فارغ از خلق آرامش فواید دیگری دارد یا می تواند به صورت موثر دردهای ما را برطرف نماید؟

تکنیک های ماساژ متعددی طراحی شده اند که دستگاه های ماساژور پا توانسته اند بسیاری از آنها را شبیه سازی کنند. فواید ماساژور پا بسیار گسترده و متنوع است و ما در ادامه قصد داریم شما را با 7 عدد از مهمترین آنها آشنا کنیم. با کمک این دستگاه ها و تکنیک های آن علاوه بر احساس ریلکسی، عضلات و مفاصل شما از فشار کار روزانه آزاد شده و می توانند خود را بازسازی نمایند

بهبود سیستم گردش خون

سبک زندگی امروزی ما باعث شده است در طول فعالیت های روزانه، بسیاری از عضلات پایمان را به کار نگیریم. ضمنا این عضلات هرگز تحت تمرین قرار نگرفته و قرار گرفتن آنها برای مدت طولانی در کفش، بیش از هر زمان دیگری عضلات پای ما را دچار گرفتگی می کند. 10 تا 20 دقیقه استفاده از ماساژور پا قبل از خواب می تواند گردش خون در ناحیه پایین تنه مان را بهبود بخشیده و جالب است بدانید که این اتفاق می تواند حتی از بروز دیابت جلوگیری کند.

کاهش تاثیرات افسردگی و اضطراب

فرآیند ماساژ و فواید ماساژور پا تنها یک اتفاق لحظه ای و با اثرگذاری کوتاه مدت نیست. با استفاده منظم از دستگاه ماساژور پا، شما بدنتان را در سطح استانداردی از آرامش قرار داده و توان مقابله بیشتری با اضطراب ها و شوک های عصبی خواهید داشت. جالب است بدانید استفاده از صندلی ماساژور در میان بیمارهای سرطانی باعث شده است تا آنها بتوانند اضطراب های دوران درمان خود را راحت تر سپری کنند.

کمک به رفع میگرن و سردردهای مزمن

از دیگر فواید ماساژور پا می توان به رفع سردردهای مزمن و یا میگرنی اشاره کرد. طبق تحقیقی که در کشور دانمارک انجام شده است، مبتلایان به این دو معضل پس از دریافت چند دوره ماساژ منظم پا، تجربه­ی بسیار خوشایندی در کاهش این دردهای آزاردهنده داشته اند. 65 درصد از افراد تحت این آزمایش، پس از گذشت 3 ماه داروهای خود را تا حد زیادی کاهش داده و اعتقاد داشتند که تنها اثر محدودی از سردرد را تجربه می کنند. جالب است بدانید یکی از فواید ماساژور پا ، تغییر سبک زندگی شما و توجه بیشتر به موضوعات وابسته به سلامتیتان است.

منبع : وبلاگ دلوکس کالا

(deluxekala.com)

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها