صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از جنجال سید جواد هاشمی در استخر تا حذف زنان از تئاتر! / زرین سینمایی هفته (233)

از جنجال سید جواد هاشمی در استخر تا حذف زنان از تئاتر! / زرین سینمایی هفته (233)

آنجلینا جولی

 

Zarinدر هفته ای که گذشت، سرکار خانم آنجلینا جولی آمد و چراغ اینستاگرام را روشن کرد و به عضویت این شبکه اجتماعی دارد.

حالا بهانه ایشون برای حضور در اینستاگرام چی بود؟ سقوط افغانستان و قدرت گرفتن طالبان. بله، ایشون اومد و با انتشار یک پست یکی دو تا تشر به آمریکا زد و بعدشم درباره زنان افغان و مشکلات شون گفت و در نهایت اعلام کرد که قرار هست صدای این افراد باشه و برای همین به اینستاگرام اومده و واسه اونایی که منتظرن بانو عکس های مونیکایی از خودش منتشر کنه هیچی نداره!

ما هم این جا به دلیل آنچه که «سلبریتی درست و حسابی» می نامیم، لوح زرینی را به خانم آنجلینا جولی تقدیم می کنیم که از هر راهی تلاش می کنه تا به کسانی که مورد ظلم قرار گرفته اند کمک کنه و براشون حمایت های جهانی جمع کنه.

نیکول کیدمن

Zarinنیکول کیدمن در هفته ای که گذشت مصاحبه ای انجام داد و گفت که بعد از چهل سالگی از هالیوود کنار گذاشته شد.

بازیگر فیلم «ساعت ها» گفت:« بچمو که به دنیا آوردم دیگه نه کسی نگام می کرد نه بهم نقش می داد. هیچی دیگه، ایجنت هام تو خونه راه می رفتن خوشه انگور رو یهویی قورت میدادن و وقتی بهشون میگفتم:« نقش چه خبر؟» میگفتن:« بازار خرابه جنس نمیاد!» اما کیدمن در نهایت تصمیم می گیره شرکت فیلمسازی خودشو بزنه و پروژه های شخصی بسازه که بتونه تو بازی بمونه و موفق هم میشه تا حد زیادی.

از این رو، به دلیل آنچه که «تلاش کیدمنی» می نامیم، لوح زرینی را به اقدام مایه دارانه ایشان تقدیم می کنیم که بهرحال باعث شد از هالیوود حذف نشه و حداقل در سریال ها خوش بدرخشد. شما فکر کنین بازیگرانی که مایه ندارن شرکت فیلمسازی کوچک بزنن چه وضعی دارن!

حوزه هنری

68466در هفته ای که گذشت خبر رسید که رشته نمایش دختران از هنرستان دخترانه سوره حذف شد و دختران نمی توانند در این رشته ثبت نام نمایند!

کمی بعدتر یکی از مسئولان حوزه هنری که سوره زیرمجموعه آن محسوب می شود آمد و گفت که این رشته حذف نشده بلکه برای بررسی بیشتر تعلیق شده و ما طالبان نیستیم که همچین کاری کنیم و اینا.

در نهایت اما ما نفهمیدیم که چرا باید رشته نمایش دختران برای بررسی حذف شود! یعنی یک سال تمام برای بررسی جزئیات این رشته اون رو حذف میکنن؟ و تکلیف دخترانی که در سن انتخاب رشته هستند و باقی ماجرا چه می شود؟

بهرحال، ما این جا به دلیل آنچه که «دختران به روی صحنه نمی روند» می نامیم، تمشک زرینی را به حوزه هنری که ثبت نام در رشته تئاتر در هنرستان دخترانه سوره را ممنوع کردند تقدیم می کنیم و امیدواریم که این ماجرا آخر و عاقب بدی نداشته باشد.

سیدجواد هاشمی

68466در هفته ای که گذشت، قسمت جدید سریال «زخم کاری» پخش شد که خب، تا اینجاش همه چیز عادی بود. اما مشکل از زمانی آغاز شد که در یکی از سکانس های این سریال سید جواد هاشمی و جواد عزتی در کنار هم در استخر یه سکانسی داشتن که بازم قرار نبود غیرعادی باشه و اتفاقی بیفته اما کلی تو فضای مجازی سر و صدا کرد.

ماجرا هم این بود که خیلی ها اومدن گفتن سید جواد هاشمی که معمولا توی دوران بازیگریش بیشتر از هرکس دیگری شهید شده، چرا باید سکانسی در استخر داشته باشد! قضیه اینقدر شور شد که خود سید جواد هاشمی که بنده خدا قبلاً هم سر تبلیغات ملک و املاک کلی دردسر کشیده بود اومد مصاحبه کرد و گفت:« آقا بازیگرم من! من همانطور که تو مراسم های مذهبی لخت میشم و اعتقادمه، تو سینما هم میتونم لخت بشم اگه کارگردان بخواد… چه زندگیه واسه ما درست کردین شما! »

بهرحال، ما این جا به دلیل آنچه که «بابا جواد عریان» می نامیم، تمشک زرینی را به کسانی که این بنده خدا رو تیتر رسانه ها کردن و بهش گفتن چرا داخل فیلم میری تو استخر تقدیم می کنیم و امیدواریم یکمم دست از سر ایشون بردارین که خیلی سر به زیره و همیشه کار خودشو انجام میده.

 

ذره بین  

* شما می‌توانید گزینه‌های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها