صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پدر Amy Winehouse: اجازه ساخت فیلم درباره دخترم را نمی دهم!

پدر Amy Winehouse: اجازه ساخت فیلم درباره دخترم را نمی دهم!

ایمی واین‌هاوس

«میچ واین‌هاوس» پدر «ایمی واین‌هاوس» تولید یک فیلم بیوگرافیکال بر اساس زندگی دخترش را محکوم کرد. این هفته گزارش شد که بر اساس کتاب «نجات ایمی» (Saving Amy) نوشته «دفنی باراک» یک فیلم بلند ساخته خواهد شد. واین‌هاوس در سال ۲۰۱۱ و در سن ۲۷ سالگی با مسمومیت الکلی از دنیا رفت. کتاب باراک سه سال پایانی زندگی خواننده و رابطه نویسنده با او و خانواده‌اش را شرح می‌دهد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پدر واین‌هاوس در مصاصبه با «تی‌ام‌زی» می‌گوید تولید فیلم بیوگرافیکال دخترش «۱۰۰ درصد اجازه داده نخواهد شد» و مدعی است که استودیوی یونیورسال و سازندگان با او و خانواده‌اش تماس نگرفته‌اند: «نمی‌توانند تا این حد احمق باشند. همه می‌دانند که مجوز باید به شکل شایسته اخذ شود.»

با این حال باراک می‌گوید: «همه توافق‌نامه‌های حقوقی و مجوزهای لازم را در اختیار دارم… امتیاز حقوقی این محتوا به صورت کامل از آن من است.»

«میچ واین‌هاوس» در سال ۲۰۱۵ مستند «ایمی» به کارگردانی «آسف کاپادیا» را نکوهش کرده و به «گاردین» گفته بود: «سعی می‌کنند من را به بدترین شکل ممکن نشان دهند.»

پس از آنکه مستند «ایمی» برنده اسکار شد «میچ واین‌هاوس» در صفحه توییترش نوشت: «تصویری منفی، کینه‌توزانه و گمراه‌کننده از ایمی است. درستش می‌کنیم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها