صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تمام فیلم های مارول در سال 2021 در سینما اکران خواهد شد

تمام فیلم های مارول در سال 2021 در سینما اکران خواهد شد

mcu future movies87

دیزنی جمعه گذشته اعلام کرد که همه فیلم‌های خود در سال ۲۰۲۱ از جمله «جاودانان» (Eternals) مارول، «آخرین دوئل» (The Last Duel)، بازسازی «داستان وست ساید» (West Side Story)، انیمیشن «ران خراب می‌شود» (Ron’s Gone Wrong) و «مرد شاه» (The King’s Man) تنها در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و پس از ۴۵ روز به پلتفرم‌های دیجیتال می‌روند. انیمیشن موزیکال «اینکانتو» (Encanto) از سوی دیگر ۲۴ نوامبر در سالن‌های سینما روی پرده می‌رود و سپس راهی دیزنی+ خواهد شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این تصمیمات در پی رکوردشکنی «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) مارول که تا چهارشنبه گذشته ۱۰۵.۹ میلیون دلار در بازارهای داخلی فروخت اتخاذ شده است. این در حالی است که «بیوه سیاه» (Black Widow) در ماه ژوئیه با انتشار همزمان از دیزنی+ و اکران در سالن‌های سینما به فروش ۱۰۰.۷ میلیون دلاری در سالن‌های سینما رسیده بود. «شانگ-چی» با این رکورد یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های پاندمی لقب می‌گیرد. «باب چاپک» مدیر عامل دیزنی پیش‌تر «شانگ-چی» را «یک آزمون جالب» خوانده و با این اظهارات انتقاد «سیمو لیو» بازیگر این فیلم را برانگیخته بود.

فیلم «جاودانان» ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) تنها در سالن‌های سینما اکران خواهد شد، در حالی که فیلم‌های استودیوهای قرن بیستم از جمله «آخرین دوئل» ۱۵ اکتبر، «ران خراب می‌شود» ۲۲ اکتبر، «داستان وست ساید» ۱۰ دسامبر و «مرد شاه» ۲۲ دسامبر روی پرده می‌روند.

فیلم «کوچه کابوس» (Nightmare Alley) «گی‌یرمو دل تورو» به جای ۳ دسامبر در تاریخ ۱۷ دسامبر توسط فاکس سرچ‌لایت پخش خواهد شد و با «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) سونی رقابت می‌کند. فیلم بلند «برگر باب» (Bob’s Burgers) نیز در تاریخ ۲۲ مه سال ۲۰۲۲ روی پرده می‌رود. علاوه بر این دیزنی تأیید کرده است که بازسازی لایو-اکشن «پری دریایی کوچولو» (The Little Mermaid) با بازی «هالی بیلی» و «ملیسا مک‌کارتی» به ۲۶ مه سال ۲۰۲۳ موکول شده است.

دیزنی تاریخ اکران چند فیلم بدون عنوان برای سال ۲۰۲۴ را نیز اعلام کرده است. این فیلم‌ها ۱۶ فوریه، ۳ مه، ۲۶ ژوئیه و ۸ نوامبر ۲۰۲۴ اکران خواهند شد. «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy Vol. 3)، «ددپول ۳» (Deadpool 3)، ریبوت «بلید» (Blade) و «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) و «کاپیتان آمریکا ۴» (Captain America 4) از جمله فیلم‌های احتمالی مارول برای سه سال آینده خواهند بود.

 

مطالب پیشنهادی:

جیمز گان: اسکورسیزی برای جلب توجه از فیلم های مارول انتقاد می کند!

میکی رورک: بازیگری واقعی را به بازی در آشغال های مارول ترجیح می دهم!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها