صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بریتنی اسپیرز و سام اصغری نامزد کردند

بریتنی اسپیرز و سام اصغری نامزد کردند

بریتنی اسپیرز سام اصغری

«بریتنی اسپیرز» و دوست پسر بازیگر و ایرانی تبارش «سام اصغری» نامزد کردند. «برندن کوئن» ایجنت اصغری این نامزدی را به تأیید رسانده است. کوئن به «سی‌ان‌ان» می‌گوید این زوج رابطه طولانی خود را روز گذشته رسمی کرده‌اند و از حمایت و ابراز محبت هواداران عمیقاً تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اسپیرز یکشنبه این هفته در صفحه اینستاگرامش ویدیویی به اشتراک گذاشت و حلقه نامزدی خودش را رونمایی کرد. اسپیرز و اصغری که از پنج سال قبل با یکدیگر وارد رابطه شده‌اند، در این ویدیو با حلقه ژست می‌گیرند. وقتی اصغری می‌پرسد آیا حلقه را دوست دارد یا نه، اسپیرز فریاد می‌زند: «بله.» اسپیرز با ارسال چند ایموجی حلقه می‌نویسد: «باورم نمی‌شود.»

اصغری نیز در صفحه اینستاگرام خودش تصویری از خود به همراه اسپیرز را به اشتراک گذاشته و تنها ایموجی شاه و ملکه را ارسال کرده است. کوئن می‌گوید این حلقه کار «رومن مالایف» طراح نیویورکی است. این زوج در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر ملاقات کردند وقتی که اصغری در ویدیوی «اسلامبر پارتی» خواننده ظاهر شد.

این نامزدی در حالی اعلام شده که نزاع حقوقی اسپیرز و پدرش برای از بین بردن سرپرستی قانونی و مدیریت اموالش سه‌شنبه گذشته چرخشی غیرمنتظره پیدا کرد و «جیمی اسپیر» پدر بریتنی به صورت رسمی درخواست کرد که به این سرپرستی پایان داده شود. «جیمی اسپیرز» از سال ۲۰۰۹ دارایی‌های دخترش را مدیریت و بر سلامت روان او نظارت می‌کرد.

اصغری پیش‌تر در مصاحبه با «ورایتی» در مورد به اشتراک گذاشتن فرهنگ ایرانی و برای نمونه ویدیوی رقص خود با «بریتنی اسپیرز» با آهنگ «نرو سمیه» می‌گوید: «چندان در موردش فکر نمی‌کنم. فرهنگ من سر جای خودش است، اما افراد زیادی از به اشتراک گذاشتنش می‌ترسند. می‌گویند در آمریکا نژادستیزی وجود دارد. بله، البته، مردم قضاوت خواهند کرد، و در آمریکا مشکلات نژادستیزی وجود دارد. اما زیبایی آمریکا این است که کشوری با تنوع نژادی است. اگر کسی قضاوت کند، یا رفتار نژادستیزانه نشان دهد به این علت است که ناآگاه است. برایشان متأسفم، چون چیزهای زیادی را از دست داده‌اند. وقتی که برای اولین بار به اینجا آمدم، وقتی در کلاس انگلیسی حرف می‌زدم، با صدای بلند روخوانی می‌کردم و یا هرچه، بچه‌ها می‌خندیدند. من هم با آن‌ها می‌خندیدم چون در حال یادگیری بودم. و حقیقت این بود که من دو زبان را می‌دانستم اما آن‌ها نه. بنابراین می‌توانستند هرچه می‌خواهند بخندند. در نهایت برنده من بودم چون من به دو زبان مختلف حرف می‌زدم.»

 

مطالب پیشنهادی:

پدر بریتنی اسپیرز سرانجام از مدیریت اموال او کناره گیری کرد

خواهر بریتنی اسپیرز تهدید به قتل شد!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها