صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پوستر شخصیت های فیلم «The French Dispatch» منتشر شد

پوستر شخصیت های فیلم «The French Dispatch» منتشر شد

The French Dispatch

«فرنچ دیسپچ» اولین فیلم لایو-اکشن «وس اندرسون» پس از «هتل بزرگ بوداپست» (The Grand Budapest Hotel) و دهمین فیلم بلند او خواهد بود. این فیلم پرستاره اولین بار قرار بود در جشنواره کن کنسل شده سال گذشته اکران شود اما پاندمی نمایش این درام ژورنالیستی را به کن امسال موکول کرد.

«فرنچ دیسپچ» نامه‌ای عاشقانه به ژورنالیسم توصیف شده و داستانی در یک شهر فرانسوی در قرن بیستم روایت می‌کند. بازیگران این فیلم شامل «بیل ماری»، «تیموتی شلمی»، «فرانسیس مک‌دومند»، «باب بالابان»، «جف گلدبلوم»، «الیزابت ماس»، «تیلدا سوئینتون»، «لئا سیدو»، «اوون ویلسون»، «جفری رایت»، «تونی ریولوری» و بسیاری دیگر می‌شوند. اندرسون در این فیلم با «رابرت یومن» به عنوان فیلمبردار، و «الکساندر دیسپلا» آهنگساز همکاری می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ماس سال گذشته بازی در این فیلم را «تجربه‌ای سورئال» خوانده و توضیح داده بود: «به فرانسه رفتم و دو روز فیلمبرداری کردیم و مثل این بود که به دنیای یکی از فیلم‌های اندرسون قدم می‌گذاشتم. انگار همه در یکی از فیلم‌های «وس اندرسون» بودند و خود اندرسون هم انگار در یکی از فیلم‌های خودش بود. مثل یک رؤیای عجیب بود. همه‌ی عوامل بسیار خوش‌برخورد بودند. بعضی کتاب می‌خواندند، بعضی به موسیقی گوش می‌دادند، بعضی افراد با هم گپ و گفت می‌کردند و نان صبحانه می‌خوردند. متمدنانه‌ترین تجربه‌ی ممکن بود.»

«فرنچ دیسپچ» با طولانی‌ترین تشویق ایستاده این دوره از جشنواره کن مواجه شد و بینندگان ۹ دقیقه سازندگان را ستودند. منتقدین نیز پس از نمایش فیلم نقدهای مثبتی نوشتند. منتقد «ایندی‌وایر» می‌نویسد: «نتیجه اسکترشات‌هایی تحسین‌برانگیز شده است، یک اثر هنری پر پیچ و خم که همیشه سرگرم‌کننده است اما به قدری جزئیات در آن نهفته شده که با خود می‌گویید ای کاش با دنیای احساساتی‌تر و داستان‌های فیلم‌های دیگرش پیوند داشته باشد.»

منتقد «ورایتی» می‌نویسد:‌ «ژورنالیست‌ها قهرمانان «فرنچ دیسپچ» هستند، بنابراین انتظار داشته باشید که منتقدین سینما کمی بیشتر از آخرین اثر «وس اندرسون» استقبال کنند.» او اضافه می‌کند: «اندرسون کم و بیش یک مینیاتوریست است، کسی که بصیرتش با هر پروژه گسترده‌تر و ستایش‌برانگیز‌تر می‌شود.» این منتقد در ادامه می‌دهد: «شاید اوج دستاوردهای اندرسون نباشد اما لذت لحظه-به-لحظه، و خنده‌هایش، یک موهبت است.»

تازه‌ترین اثر اندرسون قرار است ۲۲ اکتبر توسط سرچ‌لایت در آمریکا اکران شود.

The French Dispatch

The French Dispatch

The French Dispatch

The French Dispatch

The French Dispatch

The French Dispatch

The French Dispatch

The French Dispatch

The French Dispatch

The French Dispatch

The French Dispatch

 

مطالب پیشنهادی:

10 فیلمی که باعث می شود از سفر وحشت کنید! + تصاویر

10 فیلم برتر ژان پل بلموندو (Jean-Paul Belmondo) که باید ببینید! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها