صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نیکلاس کیج: هرگز از بازیگری دست نمی کشم و بازنشست نخواهم شد!

نیکلاس کیج: هرگز از بازیگری دست نمی کشم و بازنشست نخواهم شد!

نیکلاس کیج

«نیکلاس کیج» هفته گذشته در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» گفت که هرگز از بازیگری بازنشسته نخواهد شد. این بازیگر برنده اسکار که بهترین نقدهای کارنامه‌اش را با «خوک» (Pig) دریافت کرده، و وسترن-سامورایی «زندانیان سرزمین ارواح» (Prisoners of the Ghostland) او روی پرده رفته و از پلتفرم‌های دیجیتال پخش شده، تاکنون در بیش از ۱۰۰ عنوان بازیگری و صداپیشگی کرده است.

کیج به «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «این اتفاق نباید بیفتد. کاری که من در سینما می‌کنم مثل وجود یک فرشته نگهبان بوده، و من به آن احتیاج دارم. وقتی کار می‌کنم سالم‌تر هستم، به فضایی مثبت نیاز دارم تا تجارب زندگی‌ام را بیان کنم، و فیلمسازی این امکان را به من داده است. بنابراین، هرگز بازنشسته نخواهم شد. در حال حاضر تا کجا پیش رفته‌ایم، ۱۱۷ فیلم؟»

کیج ادامه می‌دهد: «جالب اینکه دلیل من برای افرادی که می‌گویند «زیاد کار می‌کنی» این است: «کار کردن را دوست دارم، سالم است، وقتی که کار می‌کنم خوشحالم، و در ضمن، بازیگرانی مثل کاگنی و بوگارت، صدها فیلم بازی کرده‌اند.»»

کیج پیش‌تر در مصاحبه با «کلایدر» ادعا کرده بود که هرگز فیلم دیگرش «وزن تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم» (The Unbearable Weight of Massive Talent) را نخواهد دید. او که تهیه‌‌کننده فیلم هم بوده می‌گوید: «هیچ‌وقت آن فیلم را نخواهم دید. می‌گویند فیلم خوبی شده. مدیر برنامه‌هایم «مایک نیلون» که تهیه‌کننده هم هست فیلم را دیده. بسیار راضی است. می‌گویند مخاطبین فیلم را خیلی دوست داشته‌اند. اما اینکه بخواهم به یک سالن سینما بروم و نسخه به‌شدت عصبی و پریشان خودم را در فیلم گورمیکان ببینم بیش از حد برای من طاقت‌فرسا است.»

«وزن تحمل‌ناپذیر استعدادی عظیم» ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

مطالب پیشنهادی:

نیکلاس کیج برای پنجمین بار ازدواج کرد! + تصاویر

ناراحتی نیکلاس کیج از تمسخر تصویرش در فضای مجازی!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها