صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نخستین تصویر از سریال «The Last Of Us» منتشر شد

نخستین تصویر از سریال «The Last Of Us» منتشر شد

last of us

«نیل » دراکمن اولین تصویر از «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» در سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) را رونمایی کرد. این تصویر بازیگران را از روبرو نشان نمی‌دهد اما بدون تردید یادآور فضای بازی ویدیویی «ناتی داگ» است. فیلمبردرای قسمت اول سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last Of Us) اچ‌بی‌او ماه گذشته به پایان رسیده اما تولید سریال که از ماه ژوئیه آغاز شده تا ژوئن سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «آخرین بازماندگان ما» یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که توسط «ناتی داگ» توسعه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۳ از طریق پلی‌استیشن منتشر شد. سریال داستانی در ۲۰ سال پس از نابودی تمدن امروز روایت می‌کند. «جول» یک بازمانده است که برای قاچاق یک دختر ۱۴ ساله به نام «الی» به خارج از منطقه‌ قرنطینه‌شده استخدام می‌شود. این وظیفه‌ به ظاهر ناچیز به زودی تبدیل به یک سفر بی‌رحمانه و غم‌انگیز می‌شود و این دو باید در سراسر ایالات متحده برای بقا تلاش کنند.

the last of us  

«پدرو پاسکال» در سریال «آخرین بازماندگان ما» پاسکال در نقش جول و «بلا رمزی» در نقش الی بازی خواهند کرد. «گابریل لونا» بازیگر سریال «مأمورین شیلد» (Agents Of S.H.I.E.L.D) نیز نقش تامی، برادر جوان‌تر جول را بازی می‌کند که یک کهنه‌سرباز است و حس آرمان‌گرایی و ساختن دنیایی بهتر را از دست داده. «نیکو پارکر» نیز برای بازی در نقش «سارا»، دختر شخصیت «جول» با بازی «پدرو پاسکال» در سریال «آخرین بازماندگان ما» (Last of Us) شکبه اچ‌بی‌او انتخاب شده است. «آنا تورو» ستاره سریال «فرینج» (Fringe) در این اقتباس تلویزیونی نقش «تس» را بازی خواهد کرد.

«سی‌تی‌وی نیوز» گزار داده است که تولید هر قسمت از اقتباس تلویزیونی از بازی ویدیویی «آخرین بازماندگان ما» حدود ۱۰ میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

«علی عباسی» فیلمساز ایرانی تبار فیلم تحسین‌شده «مرز» (Border) یکی از کارگردانان فصل اول «آخرین بازماندگان ما» خواهد بود. علاوه بر عباسی، «یاسمیلا ژبانیچ» فیلمساز نامزد اسکار «کجا می‌روی آیدا؟» (Quo Vadis, Aida) بعضی از اپیزودهای این سریال را کارگردانی می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها