صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بن ویشا: بازیگر بعدی نقش جیمز باند باید یک همجنس گرا باشد!

بن ویشا: بازیگر بعدی نقش جیمز باند باید یک همجنس گرا باشد!

x108000

«بن ویشا» که در فیلم‌های «جیمز باند» از جمله «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) نقش شخصیت «کیو» را بازی کرده می‌گوید تمایل دارد یک بازیگر هم‌جنس‌گرا را در نقش این چندگانه ببیند. این بازیگر بریتانیایی در مصاحبه با «اتیتود» به این پرسش پاسخ داده که در مورد انتخاب یک باند هم‌جنس‌گرا چه فکر می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ویشا می‌گوید:‌ «خدای من، می‌توانید تصور کنید؟ اتفاق فوق‌العاده‌ای خواهد بود. البته که دوست دارم چنین چیزی ببینم. واقعاً معتقدم که باید به سمت دنیایی حرکت کنیم که هر کسی بتواند هر نقشی را بازی کند و هیجان‌انگیز خواهد بود اگر گرایش جنسی یک بازیگر برای بایز در یک نقش مهم نباشد. فکر می‌کنم این یک پیشرفت واقعی خواهد بود.»

ویشا اضافه می‌کند:‌ «اما خواهیم دید، باید دید در چه وضعی هستیم. از تغییراتی که پنج یا شش سال گذشته ایجاد شده شگفت‌زده شده‌ام، بنابراین خواهیم دید.»

ویشا در پاسخ به این پرسش که تمایل دارد چه بازیگران هم‌جنس‌گرایی را در نقش باند ببیند می‌گوید بازیگران بریتانیایی هم‌جنس‌گرای زیادی وجود ندارند اما «لوک اوانز» و «جاناتان بیلی» انتخاب‌های ایده‌آلی خواهند بود: «هر دوی آن‌ها بازیگرانی‌اند که توانایی بازی در این نقش را دارند و انتخاب آن‌ها ایده‌آل خواهد بود.»

«تام هاردی»، «رگی-ژان پیج» بازیگر سریال پربیننده «بریجرتون» (Bridgerton) در حال حاضر  در میان گزینه‌های احتمالی برای جانشینی «دنیل کریگ» از محبوبیت بیشتری برخوردارند. «تام هیدلستون»، «کیلین مورفی»، «ریچارد مدن» دیگر بازیگران بریتانیایی این فهرست‌اند.

«وقتی برای مردن نیست» ۳۰ سپتامبر در بریتانیا و ۸ اکتبر در ایالات متحده اکران خواهد شد. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۳ درصد دریافت کرده و انتظار می‌رود در اولین هفته اکران در بازارهای جهانی نزدیک به ۹۰ میلیون دلار فروش کند.

 

مطالب پیشنهادی:

شایعه ها به طور رسمی پایان یافت/ جیمز باند مرد است و مرد خواهد ماند!

کارگردان «No Time To Die»: شخصیت جیمز باند شان کانری متجاوز جنسی بود!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها