صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از کارگاه شکنجه در تهران تا چند همسری ویل اسمیت! / زرین سینمایی هفته (234)

از کارگاه شکنجه در تهران تا چند همسری ویل اسمیت! / زرین سینمایی هفته (234)

مستند بریتنی اسپیرز

 

Zarinدر هفته ای که گذشت خبر رسید که بالاخره پدر محترم بریتنی اسپیرز دست از سر بچه اش برداشته و اموالش رو در اختیارش قرار داد.

نکته جالب اینکه طی این مدت مستندی هم پخش شد که به ممنوعیت های خانم اسپیرز اشاره داشت از جمله اینکه در اتاق خوابش شنود و اینا گذاشته بودن که ببینه چه خبره!

بهرحال، ما این جا به دلیل آنچه که «آزاد شدم ننه، انشالله آزادی قسمت همه!» می نامیم، لوح زرینی را به بریتنی اسپیرز تقدیم می کنیم که از این به بعد دست به جیب خواهد بود. یه نکته هم تا یادم نرفته بگم که اگه بریتنی اسپیرز با سام اصغری ازدواج کنه رسما میشه «بریتنی اصغری». هیچی دیگه بریم سراغ گزینه بعدی!

ویل اسمیت جدا پینکت اسمیت

68466در هفته ای که گذشت، استاد ویل اسمیت آمد و مصاحبه ای انجام داد و حرف های عجیب و غریبی زد که بازتاب زیادی هم داشت.

مهندس در این مصاحبه گفت:« ببین داداش، من تک پر نیستم و معتقدم هر گل بوی خودشو داره! فکر نکن این فقط واسه منه ها… اهل و عیالم همینطوریه… زنمم طی این مدت که با من ازدواج کرده کلی گل دیگه بو کرده دیده همه با هم فرق دارن… خلاصه اینکه تک همسری چیز مزخرفیه برین تو کار مولتی و اینا!»

والا همین چند هفته پیش بود که آشتون کاچر و بانو اومدن گفتن ما تا مجبور نشیم و کپک به جونمون نیافته حمام نمیریم! حالا هم ویل اسمیت اومده گفته با اینکه ازدواج کرده اما با کلی آدم رابطه داشته و زنش هم همینطور! خدا آخر و عاقبت ما رو به خیر کنه!

به هر روی، ما در این جا به دلیل آنچه که «این میل مبهم هوس» می نامیم، تمشک زرینی را به ویل اسمیت و همسرش تقدیم می کنیم که خودشونم نمیدونن با خودشون چند چندن! والا همون جا هم شما وقتی داری ازدواج می کنی عاقد یه چیزایی در مورد تعهد و وفاداری و اینا میگه، اگه بهش پایبند نیستید دیگه چرا ازدواج میکنین آخه!

نیکی میناژ 

68466در هفته ای که گذشت یه مورد واکسن هراسی هم داشتیم که توسط سرکار خانم نیکی میناژ انجام شد.

بزرگوار در یک مصاحبه عنوان کرده:« من یه دوستی داشتم که همین ماه پیش قرار بود ازدواج کنه و با زنش بره زیر یه سقف. اما بعد از اینکه واکسن زده، دم و دستگاهش تغییر سایز داده و زنشم کلا عروسی رو کنسل کرده گفته برو رد کارت! خلاصه اینکه واکسن میخواهید بزنید بدونید که همچین عوارضی هم داره امکان داره کلا با همه داداشی بشین!»

والا ما که هرچی گشتیم ببینیم دانشمند جماعت حرفی درباره چنین مشکلی زده چیزی پیدا نکردیم. احتمالاً بنده خدا مشکل فنی داشته و اوج مشکلاتش با واکسن زدنش همزمان شده که خیال کرده به خاطر واکسنه. نیکی میناژ هم دیگه نگفته یکم تحقیق کنم ببینم چه خبره، همینجوری زرتی زندگی طرف رو ریخته رو نت الان کل دنیا میدونن چه اتفاقی واسه سیستم یارو افتاده!

بهرحال، ما این جا به دلیل آنچه که «کرونای کافوری!» می نامیم، تمشک زرینی را به نیکی میناژ تقدیم می کنیم که اولاً همینجوری روی هوا یه توییت زد و کلی به جامعه متوهمین اضافه کرد و دوماً، پته دوستش رو ریخت رو نت تا همه بدونن فلانی عروسیش واسه چی کنسل شده!

نیکلاس کیج

68466آقا هفته پیش که خبرها رو چک می کردیم یهو رخ نیکلاس کیج اوم جلوی چشممون که با دمپایی دستشویی پا شده رفته هتل!

ماجرا از این قرار بوده که مهندس تا خرخره خورده و لول لول بود و ظاهراً کسی هم نبوده جمعش کنه! این شده که واسه خودش با دمپایی و پیژامه رفته لابی هتل و به همه هم گفته:« به جون تو که که نباشی می خوام دنیا نباشه منو نگرفته!». هیچی دیگه آخرش هم کارکنان هتل گرفتن و پرتش کردن بیرون!

از این رو، ما این جا به دلیل آنچه که «مِی پارتی» می نامیم، تمشک زرینی را به نیکلاس کیج می دهیم که مانند یکی دو دهه گذشته زندگی شخصی پر فراز و نشیبی رو تجربه می کنه. حالا خوبه چند وقت پیش همین جا بابت عروسی پنجشم بهش لوح زرین داده بودیما!

ساخت اجرایی ادوات شکنجه کارگاه

68466آقا هفته پیش یه آگهی تو اینستاگرام منتشر شد که حسابی غافلگیرمون کرد.

این آگهی درباره برگزاری یک کارگاه شکنجه بود! یعنی در واقع در مورد وسایل شکنجه به تفصیل توضیح داده می شد و بعدش یکی رو از جمع انتخاب می کردن و میگفتن:« اوی پسر جان..بیا این جا میخواییم چوب تو … » بعدش طرف باید می رفت اونجا و وسایل شکنجه روش آزمایش می شد. آخرشم وقتی نمی تونست تحمل کنه باید داد می زد می گفت:« ولم کنین ب… » تا بی خیالش بشین. بعد هم که طرف حسابی زیر شکنجه مرغ سحر می خوند، ظاهراً یه عکس ازش گرفته می شد که به عنوان کارت پستال تقدیمش بشه!

هیچی دیگه، ما هم اینجا به دلیل آنچه که «کارگاه اسلشری» می نامیم، تمشک زرینی را به برگزار کنندگان این کارگاه تقدیم می کنیم که از سر بیکاری اومدن چوب تو ملت می کنند و بعدشم ازش عکس میگیرن و به عنوان کارت پستال بهش تقدیم می کنند و روش می نویسن:« تقدیم با عشق!»

 

ذره بین  

* شما می‌توانید گزینه‌های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها