صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ایده های خالق «Squid Game» برای ساخت فصل دوم این سریال

ایده های خالق «Squid Game» برای ساخت فصل دوم این سریال

بازی مرکب

( این متن حاوی اسپویل است )«هوانگ دونگ-هیوک» خالق سریال «بازی مرکب» (Squid Game) نت‌فلیکس از ایده‌های خود برای تولید فصل احتمالی دوم گفته است. فصل اول این سریال ۱۷ سپتامبر منتشر شد و به سرعت در بیش از ۹۰ کشور به صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس رسید. «تد ساراندوس» مدیر عامل نت‌فلیکس پیش‌تر گفته بود که این سریال در حال تبدیل شدن به پربیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «بلا باجارا» نیز در مصاحبه‌ای با «والچر» گفته بود که تولید فصل دوم به برنامه‌های هوانگ بستگی دارد. اما خود هوانگ در مصاحبه جدیدی با «تایمز» می‌گوید در صورت تولید فصلی دیگر بر روی شخصیت «فرانت من» (The Front Man) تمرکز خواهد کرد.

هوانگ می‌گوید: «اگر بتوانم [فصل دوم را] بسازم، یک [ایده] می‌تواند داستانی در مورد شخصیت «فرانت من» باشد.»

این شخصیت یکی از آنتاگونیست‌های اصلی فصل اول «بازی مرکب» است و مسئول برگزاری و نظارت بر بازی‌ها و شرکت‌کنندگان. وقتی در قسمت هفتم وی‌آی‌پی‌ها از راه می‌رسند، او به عنوان میزبان عمل می‌کند.

«فرانت من» در سریال همیشه با ماسک نقره‌ای دیده می‌شد، اما در پایان سریال فاش شد که او «این-هو» است، برنده پیشین بازی‌ها و برادر گمشده «جون-هو» پلیس که یک نگهبان بود.

«لی بیونگ-هون» که در فصل اول نقش «فرانت من» را بازی کرده، سابقه نقش‌آفرینی در فیلم‌های بلند کره‌ای و انگلیسی زبان را دارد. او در «ترمیناتور جنسیس» (Terminator Genisys) و «هفت دلاور» (Magnificent Seven) و چندگانه «جی‌آی جو» (GI Joe) بازی کرده است.

در یکی از صحنه‌های فصل اول، پس از آنکه یک شخصیت تهدید می‌کند که با یک تماس با پلیس عملیات را به شکست بکشاند، یکی از تفنگداران پاسخ می‌دهد: «آیا تا به حال شده پلیس کره به سرعت واکنش نشان دهد؟»

هوانگ در این رابطه می‌گوید: «فکر می‌کنم مشکل مأموران پلیس فقط منحصر به کره نیست. در اخبار بین‌المللی می‌بینم که نیروی پلیس گاهی بسیار دیر اقدام می‌کند – تلفات بیشتری به بار می‌آید یا وضعیت وخیم‌تر می‌شود چون به اندازه کافی سریع عمل نکرده‌اند. این مشکلی بود که می‌خواستم مطرح کنم. شاید در فصل دوم بتوانم بیشتر در موردش بگویم.»

برای خواندن نقد سریال «بازی مرکب» در سایت مووی مگ اینجا کلیک کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها