صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سریال «Squid Game» پر بازدیدترین سریال تاریخ نتفلیکس شد

سریال «Squid Game» پر بازدیدترین سریال تاریخ نتفلیکس شد

squid game 22

«بازی مرکب» (Squid Game) با ۱۱۱ میلیون بیننده در یک ماه اول رسماً به پربیننده‌ترین سریال تاریخ نت‌فلیکس تبدیل شد. این سریال کره‌ای زبان بالاتر از «بریجرتون» (Bridgerton) با ۸۲ میلیون خانوار بیننده قرار می‌گیرد. نت‌فلیکس دیده شدن دو دقیقه از یک عنوان را برای محاسباتش کافی می‌داند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، سریال کره‌ای «بازی مرکب» در ۹۰ کشور به رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین نت‌فلیکس رسیده و به بیش از ۳۰ زبان دوبله و زیرنویس شده است. این سریال دنباله‌رو مجموعه‌های تلویزیونی غیر-انگلیسی زبان دیگر نت‌فلیکس از جمله «سرقت پول» (Money Heist)، «تاریک» (Dark) و «لوپن» (Lupin) بود اما میزان استقبال از آن بسیار بالاتر رفت.

«جف بیزوس» بنیان‌گذار آمازون یکی از افراد سرشناسی بود که در صفحه توییتر خود به نت‌فلیکس برای موفقیت در «استراتژی بین‌المللی‌سازی» تبریک گفته و عملکرد شبکه را «تحسین‌برانگیز و الهام‌بخش» می‌خواند. این توییت باعث شد که کاربران بیزوس را به شخصیت‌های شرور وی‌آی‌پی سریال تشبیه و حتی در مورد خریداری شدن نت‌فلیکس توسط آمازون گمانه‌زنی کنند.

سخنگوی آکادمی هفته گذشته در مصاحبه با «ورایتی» گفت که با توجه به اینکه «بازی مرکب» طبق دستورالعمل‌های کمپانی آمریکایی نت‌فلیکس ساخته شده و از ابتدا قرار بوده از این شبکه در ایالات متحده پخش شود، امکان رقابت برای امی پرایم‌تایم را خواهد داشت.

با پخش سریال «بازی مرکب» از نت‌فلیکس، نه تنها فروش ترک‌سوت‌های سبز و سفید به سرعت پرفروش شدند، بلکه فروش کفش‌های سفید ونز (Vans) طبق گزارش «سول سپلایر» با رشد ۷۸۰۰ دردی همراه بوده است. «لیست» (Lyst) نیز گزارش داده است که جستجوی این نوع کفش‌ها تا ۹۷ درصد رشد کرده است.

«هوانگ دونگ-هیوک» خالق سریال «بازی مرکب» در مصاحبه با «تایمز» می‌گوید در صورت تولید فصلی دیگر بر روی شخصیت «فرانت من» (The Front Man) تمرکز خواهد کرد. هوانگ می‌گوید: «اگر بتوانم [فصل دوم را] بسازم، یک [ایده] می‌تواند داستانی در مورد شخصیت «فرانت من» باشد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها