صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هری استایلز بازیگر نقش برادر شخصیت «تانوس» شد

هری استایلز بازیگر نقش برادر شخصیت «تانوس» شد

هری استایلز برادر تانوس

«هری استایلز» طبق ادعای «مت دانلی» ژورنالیست «ورایتی» در «دنیای سینمایی مارول» نقش «اروس» برادر شخصیت «تانوس» را بازی خواهد کرد. دانلی که در مراسم افتتاحیه فیلم «جاودانگان» (Eternals) مارول حاضر شده در صفحه توییتر خود می‌نویسد: «افشاگری بزرگ از مراسم افتتاحیه «جاودانگان» – هری استایلز در نقش اروس، برادر تانوس به «دنیای سینمایی مارول» پیوسته است.»

اروس فرزند کوچک‌تر «الارس» و «سوی-سان» است که دو موجود «جاودانه» در کتاب‌های کامیک مارولند. این شخصیت برخلاف تانوس که شیفته قدرت است، «بی‌قید» و «زن‌باره» توصیف شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در حال حاضر معلوم نیست که استایلز در کدامیک از فیلم‌های آینده مارول ظاهر خواهد شد. بازگشت «جاش برولین» در نقش تانوس نیز هنوز به تأیید نرسیده است. نمایندگان استایلز و مارول تاکنون به این ادعا واکنشی نشان نداده‌اند.

«کلوئی ژائو» پیش‌تر به مجله «توتال فیلم» گفته بود: « فکر می‌کنم به عنوان یک فیلم بدون تردید مستقل عمل می‌کنیم. اما به نظرم تأثیر مهمی بر آینده «دنیای سینمایی مارول» خواهیم گذاشت. چیزی که به عنوان یک هوادار واقعاً رضایت‌بخش است! من هیجان‌زده‌ام.»

مراسم افتتاحیه «جاودانگان» دوشنبه شب این هفته در لس‌آنجلس با حضور ستارگانی چون «انجلینا جولی»، «سلما هایک»، «کمیل نانجیانی»، «جما چان»، «کیت هرینگتون»، و بسیاری دیگر برگزار شد.

استایلز در فیلم «دانکرک» (Dunkirk) سابقه همکاری با «کریستفر نولان» را دارد و به‌تازگی در فیلم «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) به کارگردانی «الیویا وایلد» مقابل «فلورنس پیو» و «کریس پاین» جلوی دوربین رفته است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها