صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دارن آرونفسکی: هنوز بابت ساخت «Mother» تهدید می شوم!

دارن آرونفسکی: هنوز بابت ساخت «Mother» تهدید می شوم!

Brody MOTHER001

فیلم «مادر!» (Mother!) «دارن آرونوفسکی» یکی از بحث‌برانگیزترین آثار سینمایی سال ۲۰۱۷ بود و به سبب خط داستان لجام‌گسیخته و تمثیل‌های انجیلی و خشونت پرهرج‌ومرج‌اش بعضی از مخاطبین را پس زد و احساسات بعضی دیگر را برانگیخت. «جنیفر لارنس» و «خاویر» باردم در این فیلم نقش زوجی را بازی می‌کنند که به اعتقاد بسیاری نماینده زمین و خالق بودند که خانه رو به زوال آن‌ها با فرارسیدن مهمانان محل وقوع یک کابوس آخرالزمانی می‌شد و نشان‌دهنده ویرانی سیاره و منابع آن بود.

جاه‌طلبی آرونوفسکی در این فیلم واکنش‌های تند و تیزی را در پی داشت، اما پس از گذشت چهار سال، آتش خشم بینندگان هنوز فروننشسته است. این فیلمساز در جشنواره فیلم الجونه مصر فاش کرده است که همچنان ایمیل‌های تنفرآمیزی از طرف بینندگان دریافت می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، آرونوفسکی (به‌واسطه «ورایتی») می‌گوید: «نگران این بودیم که چقدر بحث‌برانگیز خواهد بود، اما بعد از طرفی وقتی فیلمی در دنیا عرضه می‌کنید، و افراد بسیاری خشمگین می‌شوند، به این فکر می‌کنید که «صبر کنید، مگر من چه کرده‌ام؟» بعضی از بهترین ایمیل‌های تنفرآمیز را دریافت کرده‌ام و این عالی است.»

در این فیلم «اد هریس» و «میشل فایفر» نقش شخصیت‌های آدم و حوا را بازی می‌کنند و «دامنال گلیسون» و «برایان گلیسون» در نقش هابیل و قابیل ظاهر شده‌اند.

«ورایتی» می‌نویسد: «فیلمساز می‌گوید یک بیننده رنجیده‌خاطر به طریقی شماره او را به دست آورده و در پیامکی ادعا کرده که به مصرف ذغال سنگ ادامه خواهد داد و تا جایی که ممکن باشد در سیاره زمین ویرانی به بار می‌آورد تا او را عصبانی کند.»

آرونوفسکی می‌گوید: «اما از این گذشته، آن نوع هیجان‌زدگی و و شوری که در دیگر بینندگان ایجاد می‌کنید به شما یادآوری می‌کند که چرا این فیلم را ساخته‌اید.»

فیلم «مادر!» در حالی که با بودجه ۳۰ میلیون دلاری تولید شده بود کمتر از ۴۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. اثر سینمایی بعدی این کارگردان «نهنگ» (The Whale) با بازی «برندن فریزر» در نقش مردی ۶۰۰ پوندی است که حسرت تصمیمات گذشته‌اش در زندگی را می‌خورد و می‌خواهد دوباره دل دختر ۱۷ ساله‌اش را به دست آورد. استودیوی A24 تاریخ پخش این فیلم را اعلام نکرده است

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها