صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نگارگران نسخه دوجنسگرا «سوپرمن» به مرگ تهدید شدند!

نگارگران نسخه دوجنسگرا «سوپرمن» به مرگ تهدید شدند!

سوپرمن

حواشی معرفی «سوپرمن» دوجنس‌گرا در کتاب‌های کامیک دی‌سی همچنان ادامه دارد و نگارگران این شماره تهدید به مرگ شده‌اند. «سوپرمن» یا «جاناتان کنت» در این کامیک با مرد دیگری به نام «جی ناکامورا» که یک «هکتیویست» است وارد رابطه عاشقانه شده است.

«تی‌ام‌زی» گزارش داده است که بعضی از کارمندان دی‌سی در لس‌آنجلس از پلیس خواسته‌اند امنیت آن‌ها را تأمین کنند. یکی از منابع نزدیک به پلیس لس‌آنجلس می‌گوید: «مأموران پلیس اعزام شده‌اند تا از منزل بعضی از نگارگران و تولیدکنندگان آخرین نسخه از سوپرمن محافظت کنند. پس از بازخوردهای منفی از جمله تهدید بعضی از به‌ اصطلاح هواداران این امینت خارجی برقرار شده است.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ماه گذشته گزارش شد کامیک «سوپرمن: پسر کال-ال» (Superman: Son of Kal-El) که ۹ نوامبر عرضه خواهد شد گرایش جنسی سوپرمن را فاش می‌کند. «تام تیلور» کامیک «سوپرمن: پسر کل-ال شماره ۵» را نوشته‌ و «جان تیمز» نگارگر آن بوده است. تیلور می‌گوید: «همیشه گفته‌ام که همه به قهرمان احتیاج دارند و همه سزاوار دیدن خودشان در قهرمانان خود و خوشحالم که دی‌سی و برادران وارنر هم این‌گونه می‌اندیشد. سوپرمن همیشه نماد امیدواری، حقیقت و عدالت بوده. امروز، آن نماینده چیزهای بیشتری است. امروز، افراد بیشتری می‌توانند خودشان را در قدرتمندترین ابرقهرمانان کامیک ببینند.»

«دین کین» بازیگر سابق نقش سوپرمن پس از معرفی این نسخه از «سوپرمن» گفت دو‌جنس‌گرا شدن شخصیت در کتاب‌های کامیک دی‌سی نشانه «جسارت یا شجاعت» نیست. این بازیگر ۵۵ ساله که در دهه ۱۹۹۰ نقش سوپرمن را بازی کرده، در مصاحبه با برنامه «فاکس اند فرندز» شبکه فاکس نیوز گفت: « شخصیت رابین به‌تازگی دوجنس‌گرا معرفی شده – چه کسی از این بابت شگفت‌زده شده؟ کاپیتان آمریکای جدید هم‌جنس‌گراست. دختر من در «سوپرگرل»، جایی که نقش پدرش را بازی کردم، هم‌جنس‌گرا است. بنابراین فکر نمی‌کنم اقدامی جسورانه یا شجاعانه یا مسیری تازه و باورنکردنی باشد. اگر ۲۰ سال قبل این کار را می‌کردند، شاید جسورانه یا شجاعانه می‌شد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها