صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تام هنکس: جف بزوس از من برای سفر به فضا 28 میلیون دلار پول خواست!

تام هنکس: جف بزوس از من برای سفر به فضا 28 میلیون دلار پول خواست!

تام هنکس

«تام هنکس» می‌گوید «جف بیزوس» پیش از «ویلیام شتنر» برای سفر به فضا به او پیشنهاد داده است. هنکس مدعی است که مالک آمازون برای این سفر از او ۲۸ میلیون دلار خواسته است.

شتنر ماه گذشته به فضا رفت و به سلامت به زمین برگشت. این بازیگر ۹۰ ساله «پیشتازان فضا» (Star Trek) با این سفر به پیرترین انسان مسافر فضا تبدیل شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هنکس در مصاحبه با برنامه «جیمی کیمل» (Jimmy Kimmel Live) که سه‌شنبه این هفته پخش شد، از تمایل خود برای سفر به فضا گفته است. کیمل می‌پرسد: «راست است که جف بیزوس پیش از ویلیام شتنر از شما خواسته به فضا بروید؟»

هنکس می‌گوید: «خوب، بله، در صورتی که هزینه‌اش را خودم می‌پرداختم. و می‌دانید، ۲۸ میلیون دلار هزینه دارد، یا چیزی در همین حدود. وضع [مالی] من بد نیست، جیمی، وضع من بد نیست. اما ۲۸ [میلیون] دلار پرداخت نمی‌کنم

شتنر و هنکس تنها ستارگانی نیستند که به آن‌ها پیشنهاد شده به فضا سفر کنند. سال گذشته، اعلام شد که «تام کروز» با عنوان اولین بازیگر تاریخ سینما فیلمی در فضا به کارگردانی «داگ لایمن» و با همکاری «اسپیس‌اکس» و «ایلان ماسک» تولید خواهد کرد. با این حال، روسیه از کروز پیشی گرفت و بازیگرانی برای یک فیلم داستانی به فضا فرستاد و به سلامت برگرداند. این فیلم تحت عنوان «چالش» (Challenge) داستانی در مورد یک جراح روایت می‌کند که برای نجات یکی از اعضای ایستگاه فضایی عازم فضا شده است.

فیلم پسا-آخرالزمانی و علمی-تخیلی «فینچ» (Finch) هنکس به کارگردانی «میگل ساپوچنیک» که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۷۷ درصد دریافت کرده جمعه ۵ نوامبر عرضه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها