صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : حمله کاربران شبکه های مجازی به کریس پرت در حمایت از همسر سابقش!

حمله کاربران شبکه های مجازی به کریس پرت در حمایت از همسر سابقش!

کریس پرت

«کریس پرت» به دست خودش یا منشی‌هایش در حال تبدیل شدن به منفورترین کریس هالیوود است. ستاره فیلم‌های «دنیای ژوراسیک» و «نگهبانان کهکشان» (Guardians of The Galaxy) مارول پس از ستایش از همسر فعلی‌اش «کاترین شوارتزنگر» خشم هواداران را برانگیخت.

بازیگر «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) چهارشنبه این هفته با انتشار تصویری از همسر خندانش نوشت: «بچه‌ها. جدی می‌گویم. ببینید چطور به من نگاه می‌کند! منظورم این است که برای خودتان یک نفر را پیدا کنید که این‌طوری به شما نگاه کند! می‌دانید؟! در کلیسا با هم ملاقات کردیم. زندگی شگفت‌انگیز و یک دختر زیبا و سالم به من بخشیده، بعضی وقت‌ها به حدی با صدای بلند غذا می‌خورد که ایرفون‌هایم را می‌گذارم تا نشنوم، اما این یعنی عشق! در همه‌چیز به من کمک می‌کند. من هم در عوض گاهی برایش بطری خیارشور باز می‌کنم. بده بستان است.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پرت ادامه می‌دهد: «دلش پاک است و به من تعلق دارد. ارزشمندترین گنجینه من در کنار کارت «کن گریفی جونیور آپر دک روکی» که اگر بدانید چیست ارزشش را می‌دانید. تا شش هفته دیگر سالگرد تولدش است. بنابراین اگر چیزی برایش نگیرم، به او می‌گویم این پست را نگاهی بیندازد. دوستت دارم عزیزم.»

اظهار محبت پرت در شبکه‌های اجتماعی با بازخوردهای منفی همراه بود. یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: «تفرقه سیاسی در آمریکا در این خلاصه می‌شود که یا فکر می‌کنید این پست کریس پرت الف) دلنشین و عادی است ب) چندش‌آور و باورنکردنی است.»

منتقدین پرت جمله به جمله پست او را نقد کرده‌اند اما اغلب به «آنا فاریس» همسر سابق پرت و فرزند ۹ ساله‌شان جک که از یک بیماری رنج می‌برد پرداخته‌اند تا جایی که باعث شدند نام فاریس در توییتر ترند شود.

کاربر دیگری در توییتر می‌نویسد: «به معنای واقعی کلمه تهوع‌آور است. مثل این است که گفته باشد: «همسر جدیدم به من یک فرزند «سالم» داده، برخلاف تو، آنا فاریس.» حق آنا و جک بیش از این‌هاست.»

یک کاربر دیگر می‌گوید: «کریس پرت تو هرگز استعداد، تأثیر فرهنگی و مجموعه آثاری مثل فاریس نخواهی داشت.» و کاربری دیگر: «شخصیت سیندی از «فیلم ترسناک» (Scary Movie) ۱۰۰ برابر به‌یادماندنی‌تر از هر نقش کریس پرت است.»

پرت و شوارتزنگر که دختر «آرنولد شوارتزنگر» و «ماریا شریور» است، در سال ۲۰۱۹ ازدواج کردند و دختری ۱۴ ماهه به نام لایلا دارند. پرت و فاریس در سال ۲۰۱۷ از یکدیگر جدا شدند در حالی که در سال ۲۰۰۹ با هم ازدواج کرده و سه سال بعد جک را به دنیا آوردند.

فاریس می‌گوید جک نوزادی نارس بوده و خون‌ریزی مغزی شدیدی کرده است. به همین علت تأکید پرت بر روی «سالم» بودن فرزندش از «کاترین شوارتزنگر» هواداران بسیاری را خشمگین کرد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها