صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دستمزد ستارگان فیلم «Red Notice» فاش شد

دستمزد ستارگان فیلم «Red Notice» فاش شد

dwayne johnson gal gadot ryan 51

دستمزد «دووین جانسون»، «رایان رینولدز» و «گل گدوت» برای بازی در فیلم «وضعیت قرمز» (Red Notice) نت‌فلیکس که آخر هفته آینده روی ایر می‌رود فاش شد.

پیش‌تر گزارش شده بود که این فیلم با بودجه ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون دلاری گران‌قیمت‌ترین فیلم تاریخ نت‌فلیکس است. «ورایتی» گزارش داده است که گدوت و رینولدز برای این فیلم ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده‌اند اما جانسون «میلیون‌ها دلار بیشتر» از نت‌فلیکس دستمزد گرفته است. در این گزارش آمده است: «جانسون، اما قرار است میلیون‌ها بیشتر دریافت کند چرا که تهیه‌کننده اصلی فیلم است. دستمزد‌های نهایی ممکن است تا چندین میلیون دلار دیگر طبق استانداردهای نت‌فلیکس برای پرداخت دستمزد افزایش پیدا کند.» جانسون برای فیلم جدید «رد وان» (Red One) نزدیک به ۵۰ میلیون دلار دریافت کرده و گمانه‌زنی شده که دستمزدش برای «وضعیت قرمز» نیز در همین حدود باشد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، داستان فیلم در مورد یک مأمور اف‌بی‌آی عالی رتبه به نام «جان هارتلی» با بازی جانسون است که مأموریت دارد تحت‌تعقیب‌ترین افراد را دستگیر کند. این تعقیب و گریزهای بین‌المللی او را مقابل عملیات سرقت «نولان بوث» با بازی رینولدز و زنی موسوم به «اسقف» با بازی گدوت قرار می‌دهد که توانمندترین سارقان آثار هنری‌اند. «ریتو آریا» و «کریس دیانانتوپولوس» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. «راسون مارشال توربر» علاوه بر کارگردانی پروژه، فیلمنامه آن را هم به نگارش درآورده است.

«وضعیت قرمز» که در سالن‌های سینما هم روی پرده رفته و بنابر گزارش‌های غیررسمی بیش از ۱ میلیون دلار فروخته، ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها