صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کاهش 40 درصدی بینندگان «Hawkey» در مقایسه با «Loki»

کاهش 40 درصدی بینندگان «Hawkey» در مقایسه با «Loki»

hawkey

اولین قسمت از سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) مارول با بازی «جرمی رنر» و «هیلی استاینفلد» از چهارشنبه هفته گذشته تا یکشنبه این هفته ۱.۵ میلیون خانوار بیننده در دیزنی+ داشته در حالی که بینندگان قسمت دوم به ۱.۳ میلیون خانوار می‌رسیدند. دیزنی+ در حال حاضر دارای حدود ۱۱۸ میلین مشترک در سراسر دنیاست که بیش از یک سوم آن به آمریکای شمالی اختصاص دارد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بر اساس آماری که «سامبا تی‌وی» از ۳ میلیون دستگاه تلویزیون هوشمند در ایالات متحده بررسی کرده، بینندگان «شاهین‌چشم» تا ۴۰ درصد کمتر از قسمت اول «لوکی» (Loki) بوده‌اند. آن سریال با بازی «تام هیدلستون» و «اوون ویلسون» از ۹ تا ۱۳ ژوئن گذشته ۲.۵ میلیون بیننده داشت. بینندگان سریال «شاهین‌چشم» از قسمت پایانی فصل اول «لوکی» که به ۱.۹ میلیون خانوار می‌رسیدند نیز کمتر است. قسمت اول سریال‌های «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon and the Winter Solider) و «وانداویژن» (WandaVision) مارول نیز به ترتیب در پنج روز اول انتشار ۱.۸ و ۱.۶ میلیون خانوار بیننده داشتند.

«شاهین‌چشم» از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۴ درصد دریافت کرده و یکی از تحسین‌شده‌ترین عناوین «دنیای سینمایی مارول» است. میزان بینندگان مؤنث این سریال در ایالات متحده تا ۴ درصد بیشتر از مخاطبین مذکر بوده است. پربیننده‌ترین بازارهای این سریال پورتلند با ۳۴ درصد و به دنبال آن سیاتل، واشینگتن با ۳۱ درصد و فیلادلفیا با ۲۱ درصد بوده‌اند. قسمت اول «شاهین‌چشم» در بریتانیا ۱۹۹ هزار خانوار بیننده داشت در حالی که بینندگان آن در استرالیا به ۱۰ هزار خانوار می‌رسید.

بنابر گزارش دیگری که MUSO منتشر کرده، «شاهین‌چشم» از ۲۲ تا ۲۸ نوامبر پربیننده‌ترین سریال هفته در شبکه‌های دانلود و تماشای غیرقانونی بوده و بالاتر از سریال فانتزی «چرخ زمان» (The Wheel of Time) آمازون قرار گرفته است. دیگز سریال پربیننده هفته در این شبکه‌ها مینی‌سریال «دکستر: خون تازه» (Dexter: New Blood) شبکه شوتایم، فصل چهارم «پیشتازان فضا: اکتشاف» (Star Trek: Discovery) پارامونت+، «آرکین» (Arcane) نت‌فلیکس و سریال مستند «بیتلز: برگرد» (The Beatles: Get Back) دیزنی+ بوده‌اند.

فیلم «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) سونی که پس از ۴۵ روز اکران و فروش ۴۷۰ میلیون دلاری در سراسر دنیا از پلتفرم‌های دیجیتال منتشر شد، این هفته به صدر جدول پربیننده‌ترین عناوین سینمایی در شبکه‌های غیرمجاز رسید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها