صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : 10 سریال برتر سال 2021 که حتما باید ببینید + تصاویر

10 سریال برتر سال 2021 که حتما باید ببینید + تصاویر

tuc2344 1m15s1805f 1536x864

در سالی که شیوع ویروس کرونا کمی کاهش یافت، ساخت سریال های جدید از سر گرفته شده و بدین ترتیب سال ۲۰۲۱ نسبت به سال قبل از آن برای علاقمندان به سریال های تلویزیونی بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، اگر چه انتخاب بهترین سریال های سال یا ۱۰ سریال برتر سال می تواند دشوار و بر اساس سلیقه ای شخصی و سیال باشد، در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ سریال برتر سال جاری میلادی آشنا کنیم.

 

۱۰- Tuca and Bertie

سریال انیمیشن Tuca and Bertie که بعد از کنسل شدن سریع در نتفلیکس، در شبکه Adult Swim زندگی دوباره ای یافت، در فصل دوم نیز خیره کننده و جذاب بود و با هر اپیزود می شد بهبود کیفیت را در آن دید. شخصیت برتی در این فصل اضطراب درونی خود را با درمانگر تازه ای بررسی می کند. دوستی ها در این فصل قوی تر و پیچیدگی و طنز نیز بسیار بیشتر از فصل اول است. اگر چه در اینجا با یک انیمیشن مواجه هستیم اما اجازه ندهید جواهری مانند Tuca and Bertie با صداپیشگی الی وانگ، تیفانی هدیش و استیون یئون و سبک جذاب لیزا هاناوالت به عنوان خالق آن، از رادار شما دور بماند.

۹- Mythic Quest

۹- Mythic Quest

به عنوان یک منبع تمام نشدنی از شادی و جذابیت، سریال Mythic Quest در فصل اول خود با شخصیت های دوست داشتنی، بازی های خیره کننده و کمدی تند خود بسیار مورد توجه قرار گرفت. در فصل دوم نیز مسیرهای تازه ای برای بازیگران قوی سریال باز شده و بدین ترتیب Mythic Quest یک شباهت خوشایند را در خود دارد که این سیت کام محیط کاری را جذاب ساخته که هر بار انتظارات را دور می زند. این سریال منتشر شده از Apple TV+ چنان باکیفیت و محبوب بود که بسیاری انتظار انتشار فصل سومش را می کشند.

۸- Reservation Dogs

۸- Reservation Dogs

درام نیم ساعته Reservation Dogs از شبکه FX که توسط سترلین هارجو و تایکا وایتیتی ساخته شده یک داستان بلوغ بسیار قابل درک در مورد گروهی از نوجوانان است که قصد دارند برای داشتن آینده ای بهتر در لس آنجلس، از شهر کوچکشان در اوکلاهاما فرار کنند. بازیگران و به طور ویژه دوری جیکوبز در نقش الورا، در جریان ماجراجویی های هفتگی بیرون از شهر خود لحظات کمدی جذابی را برای مخاطب رقم می زنند. این سریال به بررسی میل جداگانه هر یک از شخصیت ها برای ترک کردن شهر محل تولد و روابط نزدیکی که با خانواده، دوستان و خانه خود دارند می پردازد که جذابیت ویژه ای به Reservation Dogs بخشیده است.

۷- Ted Lasso

۷- Ted Lasso

در حالی که دریافت جایزه امی و استقبال تماشاگران در همان فصل اول حاصل شد اما دومین فصل ریال Ted Lasso با جیسون سودیکیس، هانا ودینگهام، برت گلدشتین و دیگر بازیکنان تیم ریچموند بیشتر از فصل اول زیر ذره بین قرار داشته است. با این وجود فصل دوم را می توان دنباله ای ایده آل به اورجینال محبوب دانست که یک تم قوی را دنبال کرده و با فرم و تمرکز بازی می کند. شاید نتوان هیچ سریال کمدی به این بامزگی، هوشمندی و این کیفیت لایه لایه برای ماندن در مثبت گرایی مطلق پیدا کرد. Ted Lasso در فصل دوم بهتر شده و بسیار بی نقص و ساده است و می توان انتظار داشت که در فصل سوم خود به اوج های جدیدتری برسد.

۶- Dave

۶- Dave

فصل دوم سریال Dave که یک سریال نیمه زندگینامه ای در مورد به شهرت رسیدن لیل دیکی در عرصه موسیقی رپ است، به خوبی توانسته آغاز کار یک رپر را به تصویر بکشد. در دست های جف شافر به عنوان شورانر، سریال Dave با بازی دیو بورد، مخاطبان خود را تشویق می کند که از شخصیت اصلی داستان خسته شوند تا اینکه دنیای داستان را به چیزی فراتر از میدان دید او توسعه داده و همه چیز رنگ و بویی تازه می گیرد. در هر اپیزود نقبی عمیق به داستان شخصیت های فرعی زده می شود. هیچ سریالی با این همه حجم جوک و شوخی نمی تواند همزمان تا به این اندازه مخاطب را به گریه بیندازد اما سریال Dave پر از چنین شرایطی است، پر از سورپرایز و بسیار بسیار هوشمندانه.

۵- The White Lotus

۵- The White Lotus

سریال The White Lotus یک هجونامه بسیار خنده دار اما ناخوشایند از مایک وایت است که پیش از این، سریال Enlightened را از او دیده بودیم. با تغییر مداوم بین یک سری مهمانان محدود اما ثروتمند و یک تفرجگاه لوکس در هاوایی و کارکنان طبقه کارگری که اهداف روزانه شان را دنبال می کند، این سریال ۶ اپیزودی از شبکه HBO در تابستان منتشر شده و باعث شد که مسافران در مورد مقاصد سفرشان کمی بیشتر مردد شوند. سریال The White Lotus با به تصویر کشیدن انتظارات طبقه کارگر ایالات متحده، درست در زمان مناسب و با مقدار کای قابلیت معتاد کننده از راه رسید. وقتی که به تماشای این سریال نشسته و قلبتان به تپش افتاد دیگر راه فراری نخواهید داشت.

۴- Hacks

۴- Hacks

یک کمدی در مورد کمدی دیگری که تنها تمجید ما نسبت به بازی ها، ساختار و جوک هایش را در بار دوم و سوم تماشا بیشتر می کند، سریال Hacks شایستگی تمجید مراسم امی از فصل اولش را داشت. این سریال که توسط لوسیا آنیلو، پال دبلیون داونز و جن استاتسکی ساخته شده، سریالی با اپیزودهای نیم ساعته است که جین اسمارت را در نقش یک استندآپ کمدین به نام دبورا ونس دارد، کسی که از محل اقامتش در لاس وگاس اخراج شده و یک نویسنده کمدی تازه کار به نام هانا اینبیندر فرستاده می شود تا به وضع او سروسامانی بدهد. با بررسی دیدگاه های دائماً در حال تغییر نسل ها و همچنین جنسیت زدگی گسترده و مداوم در صنعت های مختلف، سریال Hacks هرگز نمی گذارد که سهم درام داستان، تمام اکسیژن موجود را به خود اختصاص دهد. خوشمزگی داستان در بالاترین حد بوده و استانداردهای بالای دو کمدین که سعی دارند از دیگری بهتر باشند نیز بسیار واقعی و پرتنش است.

۳- I Think You Should Leave with Tim Robinson

۳- I Think You Should Leave with Tim Robinson

سریال I Think You Should Leave with Tim Robinson متفاوت از هر سریال دیگری است که دیده اید، سریالی پوچ اما با انسجامی عجیب، تکان دهنده اما جذاب. شش اپیزود جدید سریال کمدی جدید رابینسون و زک کانین شخصیت ها سناریوها و بازیگران مهمان خارق العاده ای در خود دارد که به مسائل دنیای امروزی می پردازند و نمایش های آن چنان دقیق و فراموش نشدنی هستند که دوست دارید برای مدت بیشتری در این دنیای عجیب و غریب بمانید.

۲- Succession

۲- Succession

با اتمام فصل دوم و در شرایطی که خطوط نبرد بین پدر و برادر کاملاٌ مشخص شدند، و بدین ترتیب همه انتظارش را داشتند که فصل سوم سریال Succession یک جنگ تمام عیار بین این دو باشد. اما فرزندان لوگان تا قبل از اینکه وی در داخل هلیکوپتر بیهوش شود، مدت ها بود که با چنگ و دندان برای قرار گرفتن در صدر مبارزه می کردند و این یعنی که جنگی فراتر از این چه می تواند باشد؟ پاسخ یک تنش مضاعف در هر گوشه از کسب و کار خانوادگی است: کندال حمله می کند، لوگان ضد حمله را دنبال کرده و افرادی که این نبرد بر آن ها تاثیر می گذارد نیز خود را با هر شرایط جدیدی وفق می دهند. با ساختار اپیزودیک دقیق، بازی های خیره کننده هر یک از شخصیت ها که یک داستان سریالی را به اوج می رساند و تنشی که هر لحظه حس می شود، این سریال برنده جایزه امی شایستگی تمام محبوبیت این روزهایش را دارد.

۲- Succession

۱- The Underground Railroad

در سومین اپیزد از شاهکار ده ساعته بری جنکینز، کورا از روزنه بسیار ریزی در حال تماشا کردن دادگاه و اعدام هایی است که در میدان شهر به وقوع می پیوندند. جرم این افراد سیاه بودن در کارولینای شمالی است، جایی که به آن ها گفته شده اجازه ورود نداشته و تحمل نخواهند شد. بدین ترتیب است که اودیسه کورا آغاز می شود و او از دست برده دار خستگی ناپذیرش می گریزد، از جورجیا در جنوب تا کارولینای شمالی، نسی و ایالت های شمالی دیگر و در این میان مخفیگاه های امن بسیار کمتری نسبت به این اتاق زیرشیروانی که در آن مخفی شده وجود دارد. هر مقصد جدید مزایا و دردسرهای جدیدی دارد اما گناه اورجینال ایالات متحده همیشه یکسان است: برده داری. بری جنکینز به عنوان خالق و شورانر سریال The Underground Railroad با تعهد و خلاقیت خاصی که در تلویزیون مدرن دیده نمی شود به روایت داستان خود می پردازد، و از هر ساعت جدیدی برای مشخص کردن یک عصر، رویکرد و تُن جدید استفاده می کند. ترکیب ژانرها و خلق شخصیت های غنی باعث شده نقاط مثبت زیادی در این سریال وجود داشته باشند و جنکینز همراه با تیمش موفق می شود یک دنیای واضح در برابر چشم شخصیت کورا و مخاطب قرار دهد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها