صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : ریتا مورنو: مارلون براندو بهم خیانت کرد و من با الویس پریسلی قرار گذاشتم!

ریتا مورنو: مارلون براندو بهم خیانت کرد و من با الویس پریسلی قرار گذاشتم!

ریتا مورنو الویس پریسلی مارلون براندو

«ریتا مورنو» می‌گوید پس از خیانت «مارلون براندو» دست به دامن «الویس پرسلی» شده است. مورنو ۸۹ ساله که برای معرفی بازسازی «داستان وست ساید» (West Side Story) «استیون اسپیلبرگ» در برنامه تلویزیونی «ویو» (The View) حاضر شده می‌گوید بازیگر «پدرخوانده» (The Godfather) «دائماً» به او خیانت می‌کرده است.

مورنو در مورد رابطه هشت ساله‌اش با براندو می‌گوید: «در خانه‌اش لباس زیر زنانه پیدا کردم، و البته دلم شکست و با چشمان گریان به خانه رفتم. واقعاً ساده لوح بودم – و خشمگین و برآشفته.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، مورنو در ادامه می‌گوید روز بعد نمایندگان «الویس پرسلی» با او تماس گرفته‌اند: «روز بعد، تلفن زنگ خورد، و شنیدم که می‌گویند: «من کلونل پارکر هستم، نماینده الویس پرسلی. الویس شما را در کمیساری فاکس قرن بیستم دیده و از آنچه دیده خوشش آمده. و خیلی دوست دارد که با شما ملاقات کند. مایلد او را ملاقات کنید؟» آن زیرپوش‌ها را به یاد آوردم و گفتم: «بله، مایلم.»»

مورنو می‌گوید چندین مرتبه با پرسلی قرار ملاقات گذاشته و او را «مهربان اما ملال‌آور» یافته است. رابطه او با براندو در حین فیلمبرداری «دزیره» (Desiree) آغاز شد وقتی که ۲۲ ساله بود. مورنو در مستند «دختری که تصمیم گرفت امتحانش کند» (Rita Moreno: Just a Girl Who Decided to Go for It) گفته بود: «[براندو] پدری بود که نمی‌توانستم راضی‌اش کنم. این موضوع را نمی‌دانستم – اصلاً از آن آگاهی نداشتم. اما او مردی بود که می‌خواستم خوشحالش کنم، مردی بود که می‌خواستم با او ازدواج کنم.»

مورنو پیش‌تر براندو را «عشق بزرگ زندگی‌ام» خوانده بود. براندو ژوئیه سال ۲۰۰۴ در سن ۸۰ سالگی درگذشت.

بازسازی «داستان وست ساید» ۱۰ دسامبر اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها