صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نیکلاس کیج بازیگر نقش دراکولا شد

نیکلاس کیج بازیگر نقش دراکولا شد

نیکلاس کیج دراکولا

«نیکلاس کیج» در فیلم «رنفیلد» (Renfield) استودیوی یونیورسال پیکچرز نقش دراکولا را بازی خواهد کرد. پیش‌تر گزارش شده بود که «نیکلاس هولت» در نقش رنفیلد ظاهر خواهد شد. «کریس مک‌کی» کارگردان «جنگ فردا» (The Tomorrow War) برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده تا داستانی بر اساس آثار «رابرت کرکمن» روایت کند. «رایان ریدلی» نویسنده فیلمنامه خواهد بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در رمان اصلی «دراکولا»، شخصیت «رنفیلد» یکی ساکنین آسایشگاه روانی بود و در حالی که تصور می‌شد فردی است که از توهم رنج می‌برد، در نهایت معلوم شد که یکی از خدمتکاران دراکولا است. از فیلم مک‌کی جزئیاتی فاش نشده اما انتظار می‌رود که داستان به زمان امروز بیاید و اثری تاریخی نباشد.

کیج به‌تازگی با «خوک» (Pig) بعضی از بهترین نقدهای دوران بازیگری‌اش را دریافت کرده و به زودی در «بار تحمل‌ناپذیر استعداد عظیم» (The Unbearable Weight of Massive Talent) لاینزگیت ظاهر خواهد شد. او در حال بازی در فیلم وسترن «بوچرز کراسینگ» (Butcher’s Crossing) است.

مک‌کی به همراه کرکمن، «دیوید آلپرت»، «برایان فرست» و «شان فرست» از جمله تهیه‌کنندگان پروژه خواهند بود.

یونیورسال چندین پروژه‌ی پرخرج هیولایی از جمله «وولمفن» (Wolfman) با بازی «رایان گاسلینگ» و «ون هلسینگ» (Van Helsing) به تهیه‌کنندگی «جیمز وان» را در دست ساخت دارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها