صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتقاد فلورنس پیو از اینستاگرام به دلیل حذف تصویرش / این خیلی مسخره است!

انتقاد فلورنس پیو از اینستاگرام به دلیل حذف تصویرش / این خیلی مسخره است!

فلورنس پیو

«فلورنس پیو» فاش کرده است که نمی‌تواند تصویری در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارد. این محدودیت که هنوز اجرا نشده، به دلیل انتشار تصاویری از سریال «شاهین‌چشم» (Hawkeye) دیزنی+ به وجود آمده که حاوی اسپویلر بوده‌اند.

پیو ادعا می‌کند که آن پست و واکنش هوادارانش سبب شده صفحه او مسدود شود. پست او در اینستاگرام هنوز حذف ن پیو می‌نویسد: «هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم اظهار علاقه به سریالی که در آن نقش بازی کرده‌ام حذف شود… اما پیش می‌آید. یک نفر در اینجا [از ارسال تصاویر] ناراضی بوده و به همین دلیل من اجازه ندارم تصویر خودم در سریالی که دقیقاً در آن بازی کرده‌ام را ارسال کنم. خیلی مسخره است.» پیو اضافه می‌کند:‌ «بازی در «شاهین‌چشم» باعث افتخار بود و من از همه کسانی که در محل فیلمبرداری از من استقبال کردند و همه شما که سریال را می‌بینید تشکر می‌کنم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بازگشت پیو در نقش «یلنا بلووا» با سریال «شاهین‌چشم» مارول مدت‌ها قبل و با صحنه‌های پس از تیتراژ «بیوه سیاه» (Black Widow) تأیید شده بود و شخصیت «ولنیتا» با بازی «جولیا لویی-درایفس» به او مأموریت داد تا «کلینت بارتون» با بازی «جرمی رنر» را به قتل برساند.

«برت و برتی» کارگردانان قسمت‌های سوم تا پنجم سریال «شاهین‌چشم» و منابع نزدیک به این پروژه در هفته‌های گذشته وعده اپیزودی «عظیم» را داده‌اند که ممکن است شبکه‌های اجتماعی را «روی هوا ببرد.»

برت با نام واقعی «امبر تمپلمور-فینلیسون» چهارشنبه این هفته در مصاحبه با «کامیک بوک» ادعا کرد که قسمت پنجم «شاهین‌چشم» دربردارنده رویدادهای مهمی در «دنیای سینمایی مارول» است: «مسیری که سریال در پیش گرفته را خیلی دوست داریم، و قسمت پنجم آخرین قسمتی است که کارگردانی کرده‌ایم، بنابراین البته که توییتر را روی هوا خواهد برد.»

انتظار می‌رود در این قسمت عموی «مایا لوپز» با بازی «الاکوا کاکس» معرفی شود. بسیاری معتقدند که این شخصیت کسی نیست جز «کینگپین» یا «سردسته» که احتمالاً نقش او را «وینست دنافریو» بازی می‌کند. دنافریو در سریال «دردویل» (Daredevil) نت‌فلیکس این نقش را ایفا کرده است.

قسمت چهارم «شاهین‌چشم» چهارشنبه این هفته پخش شد. «ریس توماس» که قسمت‌های اول و دوم را کارگردانی کرده، برای قسمت ششم و پایانی بازمی‌گردد.شده و پیو همچنان می‌تواند در بخش استوری این پلتفرم فعالیت داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها