صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نیکول کیدمن: زنان 40 ساله در هالیوود تمام شده محسوب می شوند!

نیکول کیدمن: زنان 40 ساله در هالیوود تمام شده محسوب می شوند!

نیکول کیدمن

«نیکول کیدمن» می‌گوید زنان بیش از چهل ساله در هالیوود را «تمام‌شده» تلقی می‌کنند. این بازیگر ۵۴ ساله در مصاحبه جدیدی با مجله «دوژور» از «سالخوردگی و نگریستن به زندگی» گفته است.

کیدمن که به‌تازگی در «ریکاردو بودن» (Being the Ricardos) آمازون به کارگردانی «آرون سورکین» نقش «لوسیل بال» افسانه‌ای را بازی کرده می‌گوید: «اجماعی در صنعت فیلمسازی وجود دارد که یک بازیگر زن حدود ۴۰ ساله تمام‌شده است. هیچ‌وقت نشده که یک نفر مستقیماً به من بگوید: «تاریخ موعد شما گذشته»، اما گاهی پیش آمده که پذیرفته نشده‌ام یا دری به رویم بسته شده.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کیدمن اخیراً در مصاحبه‌ای فاش کرده بود که واکنش‌های منفی به انتخابش برای نقش «لوسیل بال» باعث شده به کناره‌گیری از پروژه فکر کند اما سازندگان اجازه نداده‌اند. در این فیلم که ۱۰ دسامبر از آمازون پخش شده کیدمن در مقابل «خاویر باردم» نقش بازیگر افسانه‌ای هالیوود بازی کرده است.

کیدمن در مصاحبه با برنامه «زنده با کلی و رایان‌» گفته بود: «در ابتدا [نگران] نبودم. در ابتدا فکر می‌کردم که آرون سورکین این فیلمنامه را نوشته و تو از خواندنش لذت برده‌ای. اما به مردم می‌گویم: «اگر این فیلمنامه به دستتان رسید، بخوانیدش، چون متنی خواندنی است.» به خوبی یک رمان عالی است.»  گروه تولید نهایتاً با جدایی کیدمن مخالفت می‌کند: «تاد بلک تهیه‌کننده و آرون سورکین می‌گفتند: «مطلقاً ممکن نیست.» در استرالیا بودم و آن‌ها جواب می‌دادند که «نه.» و خدا را شکر، چون پس از آن راضی بودم چون عاشق این شخصیت شدم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها