صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تریلر فیلم «Doctor Strange in the Multiverse of Madness» منتشر شد

تریلر فیلم «Doctor Strange in the Multiverse of Madness» منتشر شد

تریلر فیلم «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness)

مارول و دیزنی از اولین تریلر فیلم «دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) رونمایی کردند. این تریلر به عنوان بخشی از تیتراژ پایانی «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) در سالن‌های سینما پخش شده و به‌تازگی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

فیلم «دکتر استرنج ۲» مستقیماً با رویدادهای سریال «وانداویژن» (WandaVision) پیوند می‌خورد و «الیزابت اولسن» بازیگر نقش «اسکارلت ویچ» در آن سریال به «بندیکت کامبربچ» ملحق خواهد شد. «سم ریمی» و «مایکل والدرون» نویسنده فیلمنامه در تولید صحنه‌های جدید مشارکت خواهند کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «هالیوود ریپورتر» پیش‌تر گزارش داده بود که فیلمبرداری مجدد «دکتر استرنج ۲» به مدت شش هفته در لس‌آنجلس ادامه پیدا می‌کند اما این مدت بسیار طولانی‌تر از ضبط مجدد چند صحنه کوتاه به نظر می‌رسید. این احتمال وجود دارد که تغییر در فیلمنامه و داستان ابتدایی موجب طولانی شدن فیلمبرداری مجدد شده باشد. مرحله اول فیلمبرداری «دکتر استرنج ۲» در استودیوهای لانگ‌کراس انگلستان انجام شد.

«چیوتل اجیوفور» که در «دنیای سینمایی مارول» نقش «بارون موردو» را بازی کرده بود، در مصاحبه با «اسکرین‌رنت» تأیید کرده است که برای بازی در دنباله‌به کارگردانی «سم ریمی» بازخواهد گشت. او در انتهای فیلم در حال سرقت یک انرژی افسانه‌ای دیده شد و جنبه‌های شرور شخصیتش را نشان داد. «ریچل مک‌آدامز» نیز برای بازی در قسمت دوم «دکتر استرنج» بازمی‌گردد. استودیوی مارول به دنبال جدایی «اسکات دریکسون»،‌ برای کارگردانی فیلم «دکتر استرنج در عوالم موازی جنون» ریمی به توفق رسید.

«دکتر استرنج در دنیاهای موازی جنون» ۶ می ۲۰۲۲ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

در یوتیوب ببینید:

در آپارات ببینید:

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها