صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آیا تام هالند مجری مراسم اسکار 2022 خواهد شد؟

آیا تام هالند مجری مراسم اسکار 2022 خواهد شد؟

تام هالند اسکار

بعد از فروش خیره‌کننده آخرین قسمت از فیلم اسپایدرمن، حالا به نظر می‌رسد که آکادمی هم دست به دامن اسپایدرمن شده تا آمار بازدیدش را بالا ببرد.

 مراسم اسکار سال به سال بیشتر و بیشتر طرفداران خود را از دست داده  و حتی آمارش در سال گذشته باعث شده بود جز 100 برنامه پربیننده کل سال هم نباشد. حالا مجری را به مراسمش بازگرداند به نظر می‌رسد که تام هالند قرار است این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از سینمادیلی، در خبری که امروز منتشر شد، تایید شد که مراسم اسکار امسال که اواخر فرودین ماه برگزار می‌شود، قطعا مجری خواهد داشت. اما همچنان مشخص نیست که این مجری چه کسی است. اما شایعه حضور تام هالند در حال تقویت در رسانه‌هاست و به گزارش هالیوود ریپورتر او انتخاب اول آکادمی است. هرچند او قبلا به مجری‌گری اسکار ابراز علاقه‌کرده بود، اما به خبرنگار این رسانه گفته «شاید در آینده، اما واقعا الان خیلی سرم شلوغ است. من عاشق این جور چیزها هستم. شیفته این هستم که زیر فشار باشم و کارهایی که من را ناراحت می‌کند انجام دهم.» البته به گزارش همین رسانه هالند چند دقیقه بعد مجددا تماس گرفته و گفته:«اگر درباره اسکار می‌پرسید و شما اولین کسی هستید که این مسئله را می‌گویید، صدالبته که دوست دارم مجری‌گری اسکار را انجام دهم، و اگر آنها از من بخواهند، آن را انجام می‌دهم.»

از سوی دیگر این انتخاب محتمل به نظر می‌رسد چرا که در چند سال اخیر، شبکه ABC متعلق به کمپانی دیزنی حق پخش اسکار را داشته و بعید نیست که مدیران دیزنی هم که در اسپایدرمن شریک کمپانی سونی هستند، روی این انتخاب تاثیر گذاشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها