صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مگان فاکس خون نامزدش را نوشید!

مگان فاکس خون نامزدش را نوشید!

مگان فاکس

«مگان فاکس» و دوست پسرش «ماشین گان کلی» پس از نامزدی تأیید کردند که خون‌آشامند. چهارشنبه این هفته، فاکس در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرد که پس از خواستگاری رپر، و پاسخ مثبت دادن به او، خون نامزدش را نوشیده است.

فاکس با انتشار ویدیویی می‌نویسد: «ژوئیه سال ۲۰۲۰ زیر این درخت انجیر نشستیم. جادو خواستیم. به رنجی که با هم در مدتی چنان کوتاه و پرآشوب مواجه شدیم بی‌توجهی کردیم. از تلاش و فداکاری‌هایی که در یک رابطه لازم است ناآگاه، اما از عشق سرخوش بودیم. و کارما.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این زوج سلبریتی اولین بار بهار سال ۲۰۲۰ با یکدیگر دیده شدند وقتی که در پورتو ریکو فیلم درام جنایی «نیمه‌شب در سوییچ‌گرس» (Midnight in the Switchgrass) را بازی کردند. آن‌ها در مصاحبه‌ای جنجالی با مجله «جی‌کیو» فاش کردند که در واقع چند سال پیش از آن فیلم و در یک مهمانی در لس‌آنجلس با یکدیگر آشنا شده‌اند، جایی که فاکس به کلی می‌گوید: «بوی ماریجوانا می‌دهی.» و کلی پاسخ داده بود: «من ماری‌جوانا هستم.»

ستاره «بدن جنیفر» (Jennifer’s Body) در بخش دیگری از اظهاراتش در اینستاگرام می‌نویسد: «یک سال و نیم بعد، در حالی که با هم از جهنم گذر کرده بودیم، و فراتر از تصورم با هم خندیده بودیم، او از من خواست با او ازدواج کنم. و درست مثل زندگی قبلی‌ام پیش از این، و زندگی بعدی، بله را گفتم. و بعد خون یکدیگر را نوشیدیم.»

این ادعای فاکس با واکنش‌های تمسخرآمیز کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. «راکسن گی» نویسنده به شوخی می‌گوید: «واقعاً خوشحال شدم که مگان فاکس و ماشین گان کلی خون یکدیگر را پس از نامزدی نوشیدند. بالأخره، دوباره دیدیم که سلبریتی‌ها اقدامات بی‌خطر و عجیبی کرده‌اند.»

کاربر دیگری رابطه «انجلینا جولی» و «بیلی باب تورنتن» از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ و گردنبند خون معروف آن‌ها را به یاد می‌آورد و می‌نویسد: «من ۴۷ ساله‌ام. رابطه انجلینا جولی و بیلی باب را خیلی خوب به یاد می‌آورم. اگر فکر می‌کنیم نوشیدن خون تهوع‌آور است، ننوشید! هیچ عیبی ندارد.» یک کاربر دیگر می‌نویسد: «هرچه در مورد مگان فاکس و ماشین گان کلی فهمیدم برخلاف میل باطنی‌ام بوده است.»

کلی سال گذشته با به اشتراک گذاشتن چند فیلم و عکس از جمله گردنبندی از یک قطره خون ستاره‌ی فیلم‌های «تبدیل‌شوندگان» (Transformers) در اینستاگرام نوشته بود: «خون تو را دور گردنم می‌اندازم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها