صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : هواداران «آنا د آرماس» از کمپانی یونیورسال درخواست غرامت کردند!

هواداران «آنا د آرماس» از کمپانی یونیورسال درخواست غرامت کردند!

آنا د آرماس

دو هوادار جمعه گذشته از یونیورسال به دلیل حذف نقش «آنا د آرماس» از فیلم «دیروز» (Yesterday) شکایت کردند. این بازیگر ۳۳ ساله کوبایی در تریلرهایی فیلم دیده شده بود.

«کانر ولف» ۳۸ ساله و «پیتر مایکل روسا» ۴۴ ساله از سن دیه‌گو کالیفرنیا می‌گویند هر یک ۴ دلار برای دیدن «دیروز» از آمازون پرایم ویدیو پرداخت کرده‌اند اما بعد متوجه شده‌اند د آرماس در فیلم وجود ندارد. این دو هوادار یونیورسال را متهم به بازاریابی فریب‌آمیز کرده و از جانب سایر خریداران فیلم درخواست غرامت ۵ میلیون دلاری کرده‌اند.

در دادخواست این دو هوادار آمده است:‌ «با توجه به اینکه در تریلر «دیروز» به مشتریان وعده فیلمی با بازی آنا د آرماس داده شده بود، اما فیلمی با بازی آنا د آرماس به آن‌ها ارائه نشده، مبلغ پرداختی این مشتریان با فیلم خریداری یا اجاره شده برابر نیست.»

در این فیلم «هیمش پاتل» در نقش «جک مالیک» بازی کرده است، خواننده و ترانه‌سرایی که به‌واسطه یک اتفاق فراطبیعی به تنها انسان روی زمین تبدیل شده که «بیتلز» را به یاد می‌آورد و با ترانه‌های آن گروه افسانه‌ای به شهرت می‌رسد. د آرماس قرار بود در این فیلم نقش «راکسن» معشوق مالیک را بازی کند. شخصیت مالیک ترانه «چیزی» (Something) «جورج هریسون» را برای این زن می‌سازد اما صحنه‌های حضور د آرماس در نهایت از فیلم حذف شد.

«ریچارد کورتیس» نویسنده فیلمنامه پیشتر در مصاحبه با «سینمابلند» توضیح داده بود که مخاطبین از ایده دوری مالیک از عشق اولیه‌اش در فیلم با بازی «لیلی جیمز» استقبال نکرده‌اند: «کات بسیار دردناکی بود، چون در فیلم درخشان است. واقعاً درخشنده. یکی از آن صحنه‌هایی بود که به آن علاقه داری اما باید به خاطر کل فیلم حذفش کنی.»

این شکایت یادآور موردی مشابه برای فیلم «بران» (Drive) است که در سال ۲۰۱۱ در میشیگان ثبت شد. در آن زمان، شاکی ادعا کرده بود که تریلرها وعده یک «فیلم اکشن رانندگی با سرعت» را می‌دهند در حالی که او انتظار نداشته درامی با ریتم کند و صحنه‌های خشونت‌آمیز ببیند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها