صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : شان پن: مردانی که ژن بزدلانه دارند دامن می پوشند!

شان پن: مردانی که ژن بزدلانه دارند دامن می پوشند!

Sean Penn - شان پن

شان پن بازیگر سرشناس آمریکایی گفت: «مردان «کاملاً زنانه» شده اند و «ژن‌های بزدلانه» آنها را به پوشیدن دامن سوق می‌دهد!

شان پن در مصاحبه با ایندیپندنت گفت بر این باور است که «مردان کاملاً زنانه شده‌اند». این برنده دو جایزه اسکار در اوایل همین ماه نیز پس از گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌ها، سخنش تیتر یک روزنامه شد: «من در کلوپی هستم که معتقد است مردان در فرهنگ آمریکایی به شدت زنانه شده‌اند. من فکر نمی‌کنم که بی‌رحم بودن یا بی‌ احساس بودن یا نامحترمانه بودن نسبت به زنان ربطی به مردانگی داشته باشد، یا تا به حال اینچنین بوده است. اما من فکر نمی‌کنم که [برای اینکه] با زنان منصف باشیم، باید زن بشویم.»

وقتی ایندیپندنت از این هنرپیشه صاحب سبک و شهیر هالیوودی خواست تا این اظهارات را توضیح دهد، پن گفت: «فکر می‌کنم مردان از نظر من کاملاً زنانه شده‌اند. من این زنان بسیار قوی را در زندگی‌ام دارم که مردانگی را نشانه ظلم به آنها نمی‌دانند. من فکر می‌کنم ژن‌های بزدلانه زیادی وجود دارد که باعث می‌شود مردم شلوار جین خود را تسلیم کنند و دامن بپوشند.»

پن در حالی این سخنان را ابراز داشت  که در کنار دخترش، دیلن پن، در حال مصاحبه برای تبلیغ فیلم درام «روز پرچم» بود. این نشریه خاطرنشان کرد زمانیکه شان پن این سخنان را بر زبان آورد و در مورد «کاملاً زنانه شدن» مردان، صحبت می‌کرد، دخترش «آرام و بدون واکنش خاصی» به نظر می‌رسید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها