صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : داکوتا جانسون بازیگر فیلم اَبَرقهرمانی «Madame Web» شد

داکوتا جانسون بازیگر فیلم اَبَرقهرمانی «Madame Web» شد

dakota johnson madame web spider man univers00

استودیوی سونی اعلام کرد که «داکوتا جانسون» در فیلم «مادام وب» (Madame Web) به کارگردانی «اس.جی. کلارکسون» نقش اصلی را بازی خواهد کرد. «مت سازاما» و «برک شاپلس» نویسندگان فیلمنامه خواهند بود.

سپتامبر سال ۲۰۱۹ سونی نویسندگان «موربیوس» را استخدام کرد تا فیلمی براساس شخصیت «مادام وب» توسعه دهند و حالا به نظر می‌رسد که استودیو با کلارکسون برای کارگردانی به توافق رسید. «شارلیز ترون» و «ایمی‌ آدامز» از گزینه‌های بازی در فیلم «مادام وب» بودند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کلارکسون بیشتر با پروژه‌های تلویزیونی «دکستر» (Dexter) و «متل بیتس» (Bates Motel) و اخیراً «وراثت» (Succession) شناخته می‌شود. این کارگردان زن سابقه‌ی همکاری در سریال‌های ابرقهرمانی «جسیکا جونز» و «مدافعان» (The Defenders) را دارد.

«مادام وب» در کتاب‌های کامیک زنی میان‌سال است که از توانایی‌های ذهنی ویژه‌ای برخوردار است. این شخصیت زن پررنگی در دنیای «مرد-عنکبوتی» ندارد. «مادام وب» با توجه به سن و سال و وضعیت جسمانی‌اش، هیچ‌گاه با شخصیت‌های شرور نمی‌جنگد. به همین علت «ددلاین» گزارش داده است که این پروژه ممکن است تفاوت‌های زیادی با کتاب‌های کامیک مارول داشته باشد. در این گزارش آمده است که «مادام وب» در فیلم دارای قدرت‌های ذهنی است و شباهت زیادی به «دکتر استرنج» دارد.

سونی به تازگی با «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) به فروش بیش از ۵۰۰ میلیون دلاری در سراسر دنیا و با «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) به فروش ۱.۷ میلیارد دلاری در سراسر دنیا رسیده است.

جانسون آخرین بار در «دختر گمشده» (The Lost Daughter) نتفلیکس دیده شده و «چا چا خیلی نرم» (Cha Cha Real Smooth) را در جشنواره ساندنس داشته است. این فیلم با قراردادی ۱۵ میلیون دلاری توسط اپل خریداری شده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها