صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اجازه کشیدن سیگار به شخصیت پنگوئن در فیلم «The Batman» داده نشد!

اجازه کشیدن سیگار به شخصیت پنگوئن در فیلم «The Batman» داده نشد!

کالین فارل بتمن

«کالین فارل» می‌گوید استودیوی برادران وارنر و دی‌سی فیلمز اجازه نداده‌اند شخصیت شرور «پنگوئن» در فیلم «بتمن» (The Batman) ساخته «مت ریوز» سیگار بکشد.

پیش از فارل بازیگرانی چون «دنی دویتو» در «بتمن بازمی‌گردد» (Batman Returns) نقش گانگستر شهر گاتهام را بازی کرده بودند اما نسخه فارل با گریم سنگین آن که بنا بر گزارش‌هایی چهار ساعت وقت می‌برده، تفاوت‌هایی با روایت‌های پیشین دارد. با این حال، شخصیت شرور اصلی داستان فیلم «ریدلر» با بازی «پل دینو» خواهد بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فارل در مصاحبه با «جیکس تیکس» شخصیت «پنگوئن» خودش را با نسخه دویتو مقایسه می‌کند و می‌گوید: «برای یک سیگار دلیرانه جنگیدم، حتی در مقطعی گفتم: «اجازه می‌دهید سیگار خاموشی داشته باشم؟» گفتند نه. آزوالدی که می‌بینیم آن انرژی آشنایی که در کتاب‌های کامیک و فیلم‌های قبلی دارد را نشان نمی‌دهد، بنابراین باید دید دوباره پیش می‌آید یا نه. خیلی دوست دارم در این نقش تفحص کنم چون او یک رئیس یا زیردست رئیس نیست، او در این مقطع سربازی برای [کارماین] فالکن است. اما جاه‌طلبی عظیم و رؤیاهایی برای انجام کارهای بسیار بزرگ دارد.»

«جان تورتورو» که در این فیلم نقش «کارماین فالکن» را بازی کرده اضافه می‌کند که خیلی دوست دارد ببیند که «پنگوئن» چوب سیگار نمادینش را کشف کند. فارل پاسخ می‌دهد: «اچ‌بی‌او برای همین موضوع چراغ سبز نشان می‌دهد.»

سپتامبر سال ۲۰۲۱ گزارش شد که شبکه اچ‌بی‌او مکس سریال اسپین‌آف «پنگوئن» (The Penguin) را با همکاری «جی.جی. آبرامز»‌ در دست ساخت دارد. ریوز به همراه «دیلن کلارک» از جمله تهیه‌کنندگان سریال «پنگوئن» و «لورن له‌فرانک» شورانر آن خواهد بود. این پروژه سریالی شبیه به «صورت زخمی» (Scarface) توصیف شده است.

فیلم «بتمن» یک داستان کارآگاهی روایت می‌کند و بسیاری از شخصیت‌های گاتهام از جمله «کت‌وومن» با بازی «زوئی کراویتس»، «پنگوئن» با بازی «کالین فرل»، «ریدلر» با بازی «پل دینو»، «آلفرد پنی‌وورث» با بازی «اندی سرکیس»، «کمیسر جیمز گوردن»  با بازی «جفری رایت» و «کارماین فالکن» جنایت‌کار با بازی «جان تورتورو» در آن حاضرند. پیشتر گزارش شده بود که «بتمن» ریوز رده سنی بالاتر از ۱۳ سال (PG-13) دریافت کرده است.

«بت‌من» ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها