صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ایلان ماسک: تعدد سرویس های استریم یک کابوس است!

ایلان ماسک: تعدد سرویس های استریم یک کابوس است!

ایلان ماسک

ثروتمندترین مرد روی زمین از تعدد شبکه‌های استریم ویدیو ناراضی است. «ایلان ماسک» دوشنبه شب این هفته با ارسال یک میم معروف در صفحه توییترش ادعا کرد که استفاده از سرویس‌های استریم ویدیوی متعدد برای مردم به یک کابوس بدل شده و آنان را به سمت روش‌های غیرقانونی سوق داده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، شبکه‌ها و پلتفرم‌هایی نظیر نتفلیکس و دیزنی+ بعضی از کاربران شبکه‌های قاچاق فایل را اغنا کرده‌اند، اما همان‌گونه که «تورنت فریک» می‌نویسد، مشکل این است که نتفلیکس‌های بیش از حد زیادی وجود دارند و مخاطبین برای دسترسی به محتوای اختصاصی هر یک از این پلتفرم‌ها باید اشتراک جداگانه‌ای تهیه کند. ماسک دوشنبه شب با ارسال میم «دوست پسر منحرف» سعی کرد این مشکل را توضیح دهد.

ماسک می‌نویسد: «سرگرمی تبدیل شده است به کابوس نام کاربری/رمز عبور/تأیید دو مرحله‌ای.» او در توییت دیگری اضافه می‌کند: «ام. نایت شیامالان باید یک فیلم ترسناک در موردش بسازد – برای همه قابل‌درک خواهد بود.»

رنجش ماسک به نظر نه از بهای این شبکه‌های استریم ویدیو بلکه لزوم به خاطر سپردن همه نام‌های کاربری و رمزهای عبور باشد. ماسک توییت‌های دیگری را نیز لایک کرده که ادعا می‌کنند بازگشت همه به سوی دانلود غیرقانونی است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها