صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جیسون موموآ و لیزا بونت از طلاق منصرف شدند

جیسون موموآ و لیزا بونت از طلاق منصرف شدند

جیسون موموآ لیسا بونت

یکی از دوستان جیسون موموآ (Jason Momoa) مدعی شده موموآ و لیزا بونت ( Lisa Bonet) از طلاق منصرف شده اند و بچه هایشان از این تصمیم جدید و فرصت دوباره هیجان زده هستند.

جیسون موموآ ۴۲ ساله و لیزا بونت ۵۴ ساله تصمیم گرفته اند فرصتی دوباره به زندگی شان بدهند. آنها ابتدا تصمیم شان برای جدایی را در پست اینستاگرامی خود در ۱۲ ژانویه اعلام کرده بودند و گفتند: “ما همدیگر را آزاد می کنیم تا کسی باشیم که یادگرفته‌ایم باشیم.”

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، اکنون، تقریباً شش هفته پس از آن پست اینستاگرامی شوکه کننده – که البته آن را حذف کرده‌اند – یکی از دوستان موموآ، ستاره فیلم آکوامن (Aquaman)، می گوید که آنها تصمیم شان را عوض کرده اند و در حال حاضر دوباره با هم زندگی می‌کنند!

دوست جیسون مدعی شده حدود دو هفته پیش جیسون با همسرش لیزا به خانه برگشته و اکنون با هم هستند. آنها تصمیم گرفتند به جای این که زندگی مشترک را کنار بگذارند، روی مشکلات‌شان کار کنند زیرا روی خانواده شان سرمایه گذاری زیادی کرده اند. دو فرزند نوجوان این زوج – دخترشان  لولا، ۱۴ ساله، و پسرشان ناکوآ-وولف، ۱۳ ساله – بسیار خشنودند که  والدینشان به همدیگر فرصتی مجدد داده‌اند. او از این اتفاق اظهار امیدواری کرد و گفت: همه منتظر چنین برگشتی بودند.

اگرچه جیسون و لیزا، ۵ سال پیش یعنی در اکتبر ۲۰۱۷ به طور رسمی با هم ازدواج کردند، اما آن ها از ۱۶ سال پیش، یعنی در سال ۲۰۰۵، با یکدیرگر در ارتباط بودند. جیسون در سال ۲۰۱۷ در یک گفتگو  در برنامه The Late Late Show  درباره لیزا بونت گفته بود :« از زمانی که هشت ساله بودم و او را در تلویزیون می دیدم، به مادرم می گفتم من این را می خواهم. وقتی او را در سیتکام نمایش کازبی (The Cosby Show) در سال ۱۹۸۰ دیدم، عاشقش شدم!»

دوست جیسون در این باره گفت: «لیزا تنها زنی است که جیسون تا به حال دوستش داشته است».

پس چه اشتباهی رخ داد که آنها در ابتدا تصمیم به جدایی گرفتند؟ به گفته دوست جیسون، برنامه شلوغ جیسون به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازیگران هالیوود در سال های اخیر، ازدواج او را تحت تاثیر قرار داده است. جیسون مشغول ساختن فیلم بوده و به همین دلیل، دوره‌هایی وجود داشت که باید یک هفته یا بیشتر بدون دیدن خانواده‌اش سپری می کرد. در این مدت، لیزا باید تمام بار تربیت و نگهداری بچه ها را به تنهایی تحمل میکرد و  چون آنها از پرستار بچه کمک نمی گرفتند گاهی اوقات این کار برای او سخت می شد. اما خوشبختانه، اکنون بچه های آنها ۱۳ و ۱۴ ساله هستند، بنابراین مراقبت و تربیت آنها بسیار آسان تر انجام میپذیرد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها