صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مرلین منسون از اوان ریچل وود به دلیل ادعای دروغ و جعل اسناد شکایت کرد

مرلین منسون از اوان ریچل وود به دلیل ادعای دروغ و جعل اسناد شکایت کرد

مرلین منسون اوان ریچل وود

«مرلین منسون» از نامزد سابقش «ایوان ریچل وود» که او را به بدرفتاری متهم کرده بود شکایت کرد.

در متن دادخواستی که چهارشنبه این هفته در دادگاه عالی لس‌آنجلس ثبت شده آمده است: «این اقدام از عمل غیرقانونی و نادرست متهم «ایوان ریچل وود» و شریک گاه و بی‌گاه زندگی رمانتیکش «اشلی گور» با نام دیگر «ایلما گور» در پیشبرد یک توطئه، و معرفی عمومی شاکی «برایان وارنر» با نام دیگر «مرلین منسون» به عنوان یک متجاوز جنسی و فردی بدرفتار ناشی شده است – یک دروغ‌پردازی معاندانه که موفقیت وارنر در عرصه موسیقی، تلویزیون و سینما را منحرف کرده است.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نا، در بخش دیگری از این دادخواست ادعا شده است که وود و گور کامپیوترها و شبکه‌های اجتماعی خواننده را هک کرده‌اند و یک حساب ایمیل ساختگی ایجاد کرده‌اند تا این مدرک را جعل کنند که وارنر با این حساب در پورنوگرافی غیرقانونی دست دارد.

منسون و نمایندگانش حتی ادعا می‌کنند که این دو خود را یک مأمور اف‌بی‌آی جا زده‌اند و یک نامه از این سازمان را جعل کرده‌اند تا نشان دهند «قربانیان» منسون و خانواده‌های آنان در خطرند و تحقیقات پلیس فدرال در مورد خواننده در جریان است.

«هاوارد کینگ» وکیل منسون به «ددلاین» می‌گوید پس از جمع‌آوری میزان زیادی مدرک اقدام به شکایت از وود و گور کرده‌اند:‌ «بسیار مهم است که شخصیت «مرلین منسون» را از «برایان وارنر» جدا کنیم. ادعای وود ممکن است به خاطر خصوصیات شخصیتی «مرلین منسون» که تعمداً «باورنکردنی» است قابل درک باشد، اما بازتاب‌دهنده حقیقت نیستند. حقایق ساختگی این دسیسه‌چینان که پس از یک دهه مکتوب شده هرگز اتفاق نیفتاده است.»

وود به زودی مستند «خیزش ققنوس» (Phoenix Rising) به کارگردانی «ایمی برگ» را در اچ‌بی‌او خواهد داشت. او در این مستند ادعا می‌کند که منسون در سال ۲۰۰۷ و در حین فیلمبرداری موزیک ویدیوی «عینک قلبی» (Heart-Shaped Glasses) به او «اساساً مقابل دوربین تجاوز» کرده است.

ستاره ۳۳ ساله سریال «وست‌ورلد» (Westworld) اولین بار فوریه سال ۲۰۲۱ در صفحه اینستاگرامش جزئیاتی در مورد این اتهامات منتشر کرد و نوشت: «نام کسی که با من بدرفتاری کرد برایان وارنر است که دنیا او را به نام «مرلین منسون» می‌شناسد. وقتی که یک نوجوان بودم شروع کرد به فریب دادن من و تا چندین سال با من بدرفتاری کرد. شست‌وشوی مغزی و فریب خوردم تا به اجبار کارهایی انجام دهم. زندگی با ترس از انتقام، افترا و اخاذی کافی است.»

پس از پست وود در اینستاگرام، دست کم چهار زن دیگر از جمله «ازمی بیانکو» بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) علیه منسون اتهاماتی از جمله آزار جنسی، شکنجه روانی، و اشکال مختلف خشونت، تهدید و ارعاب مطرح کرده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها