صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اندی سرکیس: ولادمیر پوتین شبیه گالوم است!

اندی سرکیس: ولادمیر پوتین شبیه گالوم است!

ولادمیر پوتین گالوم

«اندی سرکیس» با حضور در برنامه «برنامه دیر وقت با استیون کولبر» (The Late Show with Stephen Colbert) لحظات کوتاهی نقش «گالوم» از فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» (Lord of the Rings) را بازی کرد.

سرکیس که به‌زودی در «بتمن» (The Batman) نقش «الفرد پنی‌ورث» را بازی کرده، به کولبر می‌گوید در کتاب‌های صوتی «ارباب حلقه‌ها» برای ۱۳۲ شخصیت صداپیشگی کرده است. او در بخشی از مصاحبه به شکل غیرمستقیم «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و دستور حمله او به اوکراین را محکوم می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، سرکیس می‌گوید:‌ «گالوم یک طرف و اسمیگل طرف دیگر بود. و چیزهایی می‌گفت مثل:‌ «ما می‌خواهیمش. ما نیازش داریم. ما باید کی‌یف را بگیریم!» «نه گران‌قدر، تحریم اعمال می‌کنند!» «تحریم؟ تحریم، گران‌قدر؟ اگر به هر کاری دست بزنند، به گند می‌کشیمشان.»»

برادران وارن اکران فیلم «بتمن» را در روسیه در واکنش به حمله این کشور به اوکراین لغو کرده است. علاوه بر این استودیو دیزنی و پارامونت اکران فیلم‌های «سرخ شدن» (Turning Red) و «سونیک خارپشت ۲» (Sonic the Hedgehog 2) را در روسیه متوقف کرده است. تحریم‌های بسیار زیاد دیگری از جمله حضور ورزشکاران روس در مسابقات المپیک و پارالمپیک و محرومیت تمامی تیم‌های فوتبال ملی و باشگاهی به این کشور تحمیل شده است.

سرکیس سال گذشته در مصاحبه با «گاردین»‌ فاش کرده بود که در مکان‌های خصوصی و عمومی محل فیلمبرداری «ارباب حلقه‌ها» مانند «گالوم» ساعت‌ها چهار دست و پا حرکت می‌کرده است. این بازیگر می‌گوید گاهی ناچار می‌شده به دیگران بگوید که به دنبال چیزی روی زمین می‌گردد.

فیلم «بتمن» ۴ مارس ۲۰۲۲ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد و انتظار می‌رود در افتتاحیه داخلی ۱۱۵ تا ۱۲۵ و در افتتاحیه جهانی ۲۲۵ میلیون دلار فروش کند. این فیلم از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۶ درصد دریافت کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها