صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نتفلیکس ارائه خدمات در روسیه را متوقف کرد

نتفلیکس ارائه خدمات در روسیه را متوقف کرد

نتفلیکس روسیه ,

نتفلیکس اعلام کرد که خدماتش در روسیه را در واکنش به حمله این کشور به اوکراین معلق می‌کند. پیش از این پلتفرم استریم، چند استودیو از جمله دیزنی و برادران وارنر به تحریم روسیه پیوسته بودند. نتفلیکس پیش‌تر تأیید کرده بود که تولید پروژه‌های روسی را متوقف کرده است.

یکی از پروژه‌های متوقف شده یک درام کارآگاهی به نام «زاتو» (Zato) و پروژه دیگر بازسازی داستان کلاسیک «آنا کارنینا» تحت عنوان «آنا ک» (Anna K) است. فیلمبرداری «آنا ک» به پایان رسیده اما تاریخ پخش آن نامشخص است.

بنابر گزارش‌های غیررسمی، نتفلیکس در کشور روسیه دارای نیم میلیون مشترک است در حالی که کمتر از یک ماه قبل در دسترس قرار گرفت. در ماه فوریه، نتفلیکس اعلام کرد که برنامه‌ای برای اضافه کردند کانال‌های روسی به خدماتش را ندارد.

دیزنی اکران انیمیشن خانوادگی «سرخ شدن» (Turning Red)، پارامونت اکران «سونیک خارپشت ۲» (Sonic the Hedgehog) و برادران وارنر اکران «بتمن» (The Batman) را در واکنش به حمله روسیه به اوکراین لغو کرده است. انتظار می‌رفت «بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» در روسیه ۵ میلیون دلار فروش کند. این هفته گزارش شد که خدمات مستر کارت و ویزا در روسیه و ارسال گوشی‌های موبایل سامسونگ به این کشور متوقف شده است. تمامی تیم‌های فوتبال ملی و باشگاهی روسیه نیز از رقابت در تورنمنت‌های بین‌المللی محروم شده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها