صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اولین تصاویر خواکین فینیکس در نقش ناپلئون (Napoleon) منتشر شد

اولین تصاویر خواکین فینیکس در نقش ناپلئون (Napoleon) منتشر شد

Napoleon خواکین فینیکس

 

اولین تصویر از «واکین فینیکس» در فیلم «ناپلئون» (Napoleon) به کارگردانی «ریدلی اسکات» درز کرد. تولید این پروژه از فوریه در بریتانیا آغاز شده است.

نگارش فیلمنامه این اثر حماسی به «دیوید اسکارپا» سپرده شده که سابقه نویسندگی «همه پول‌های دنیا» (All The Money in the World) اسکات را دارد. «جودی کومر» قرار بود پس از «آخرین دوئل» (The Last Duel) دوباره با «ریدلی اسکات» همکاری و در مقابل فینیکس نقش همسر ناپلئون را بازی کند اما دلیل «تداخل در برنامه‌ها» از پروژه جدا و با «ونسا کربی» جایگزین شد. فینیکس و اسکات در «گلادیاتور» (Gladiator) با یکدیگر همکاری کرده و نامزد اسکار بهترین کارگردانی و بازیگری شده بودند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ماه گذشته گزارش شد که «طاهر رحیم» برنده بفتا در این فیلم به فینیکس و کربی ملحق شده تا نقش «پل باراس» را بازی می‌کند که فرمانده عالی‌رتبه «ارتش انقلاب» فرانسه بود.

اسکات پیش‌تر در مورد این فیلم بیوگرافیکال به «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «فیلمسازی باید در خدمت صحنه‌های نبرد، اکشن، و مسائل جنسی مدیریت‌شده باشد. وگرنه، ملال‌آور خواهد شد. ویژگی جذاب ناپلئون برای من چیست؟ خیلی ساده است: مردی که یکی از قدرتمندترین انسان‌های تاریخ بود اما در عین حال به یک زن تکیه داشت.»

این فیلمساز اضافه می‌کند:‌ «ناپلئون مردی است که همیشه برای من جذاب بوده. او از هیچ به فرمانروایی بر همه‌چیز رسید – اما تمام این مدت با همسر زناکارش جوزفین در نبردی رمانتیک بود. او بر دنیا سلطه پیدا کرد تا از او دلبری کند، و وقتی موفق نشد، بر دنیا به شکلی حکمرانی کرد تا این زن را نابود کند و در عین حال خودش را هم به فنا دهد.»

Napoleon خواکین فینیکس

Napoleon خواکین فینیکس

Napoleon خواکین فینیکس

Napoleon خواکین فینیکس

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها