صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تاریخ انتشار «The Batman» در پلتفرم های آنلاین اعلام شد

تاریخ انتشار «The Batman» در پلتفرم های آنلاین اعلام شد

بتمن

 

تاریخ پخش فیلم The Batman از HBO Max اعلام شد

فیلم «بتمن» (The Batman) «مت ریوز» و برادران وارنر که عملکرد فراتر از انتظاری در سینماهای سراسر دنیا به جا گذاشته و همچنان با قدرت به پیش می‌تازد، در ماه آوریل ۲۰۲۲ از پلتفرم استریم اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

پیش‌تر گزارش شده بود که این فیلم ۴۵ روز پس از اکران در سالن‌های سینما به پلتفرم‌های دیجیتال می‌رود، اما «ددلاین» این هفته تأیید کرد که تاریخ دقیق انتشار «بتمن» در وبسایت اچ‌بی‌او شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۲ (۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) درج شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، وارنرها در تدارک یک دنیای سینمایی برای «بتمن» به نظر می‌رسند. این فیلم هنوز برای تولید قسمت دوم به صورت رسمی چراغ سبز دریافت نکرده، اما سریال «پنگوئن» (The Penguin) «کالین فارل» و سریال دیگری حول محور «تیمارستان آرکهام» (Arkham Asylum) تأیید شده است.

«بتمن» تا امروز ۲۵۲ میلیون دلار در بازارهای داخلی و بیش از ۴۷۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته است. این فیلم تا چندین هفته در سالن‌های سینمای آمریکا بی‌رقیب خواهد بود و انتظار می‌رود فروش داخلی‌اش را به ۴۰۰ میلیون دلار برساند.

«آدام آرون» مدیر عامل سالن‌های سینمای ای‌ام‌سی چند هفته قبل اعلام کرد که قیمت متغیر بلیت‌های سینما برای هر فیلم را با «بتمن» آزمایش می‌کند. این فیلم با استقبال منتقدین مواجه شده و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۷ درصد دریافت کرده است. «بتمن» از ۱۸ مارس در چین و ۱۹ می در هنگ کنگ اکران خواهد شد.

فیلم «بتمن» یک داستان کارآگاهی روایت می‌کند و بسیاری از شخصیت‌های گاتهام از جمله «کت‌وومن» با بازی «زوئی کراویتس»، «پنگوئن» با بازی «کالین فرل»، «ریدلر» با بازی «پل دینو»، «آلفرد پنی‌وورث» با بازی «اندی سرکیس»، «کمیسر جیمز گوردن»  با بازی «جفری رایت» و «کارماین فالکن» جنایت‌کار با بازی «جان تورتورو» در آن حاضرند. «بتمن» با دو ساعت و ۵۵ دقیقه یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما و طولانی‌ترین فیلم «بتمن» تاریخ بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها