صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آدرین برودی: صحبت درباره «پیانیست» باعث می شود اشک بریزم

آدرین برودی: صحبت درباره «پیانیست» باعث می شود اشک بریزم

آدرین برودی

«آدرین برودی» می‌گوید به یاد آوردن رژیم غذایی فرساینده‌اش برای «پیانیست» (The Pianist) سبب شده است که نتواند فیلم را به تماشا بنشیند. برودی می‌گوید حتی حرف زدن از این فیلم به کارگردانی «رومن پولانسکی» که بر اساس اتوبیوگرافی یک بازمانده هولوکاست ساخته شد و در جشنواره کن نخل طلا را به دست آورد، اشک به چشمش می‌آورد.

این بازیگر ۴۸ ساله که اخیراً در فصل سوم «وراثت» (Succession) شبکه اچ‌بی‌او نقش کوتاه یک میلیاردر را بازی کرده، نه تنها برای بازی در این فیلم ناختن شوپن با پیانو را آموخت، بلکه پیش از شروع فیلمبرداری، ماشین‌اش را فروخت و رابطه‌اش را با دوست دخترش قطع کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، برودی به «تایمز» می‌گوید: «حتی نمی‌توانم فیلم را نگاه کنم. نمی‌توانم. وقتی در موردش حرف می‌زنم به شکلی به گریه می‌افتم.» او در ادامه توضیح می‌دهد که فشار تغییر وزن او را «بیمار» کرده است: «مضاعف بود. رژیم غذایی لاغری داشتم، سپس باید وزنم را افزایش می‌دادم. متابولیسم بدنم تغییر کرد.»

برودی که در حال حاضر با «جرجینا چپمن» همسر سابق «هاروی واینستین» قرار می‌گذارد، در سن ۲۹ سالگی به جوان‌ترین بازیگری تبدیل شد که برنده اسکار بازیگری می‌شد. او در ادامه مصاحبه فاش می‌کند که پس از «پیانیست» به دلیل اینکه هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده بود، فرصت همکاری با «ورنر هرتسوک» را از دست می‌دهد. آن فیلم تحت عنوان «سپیده‌دم رهایی» (Rescue Dawn) با «کریستین بیل» ساخته شد که او هم با تغییرات جسمانی شدیدش برای نقش‌هایی که می‌پذیرد از جمله «ماشینیست» (Vice) و «معاون» (The Machinist) شهرت دارد.

برودی در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید «هرگز برای شهرت بیداد» نکرده و در سی و چند سالگی در نیویورک خودش را «مخفی» نگه داشته و منتظر تماس مانده است: «از بی‌مایگی [شهرت] دوری گزیدم. یا سهل‌الوصول بودن برای آثاری که نامعتبر می‌دانستمشان و در مسیر رشد من نبودند.»

آخرین فیلم بلند برودی «فرنچ دیسپچ» (The French Dispatch) «وس اندرسون» بود که در جشنواره کن سال گذشته اکران شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها