صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگر «All of Us Are Dead» برای امرار معاش کماکان مسافرکشی می کند

بازیگر «All of Us Are Dead» برای امرار معاش کماکان مسافرکشی می کند

1044434333333ebp 75664223

با وجود موفقیت بزرگ سریال ما همه مرده‌ ایم (All of Us Are Dead) یکی از بازیگران این مجموعه برای تامین هزینه‌های زندگی خود همچنان به عنوان راننده و پیک فعالیت می‌کند.

لیم جِی هیوک (Lim Jae-hyuk) بازیگر این مجموعه می‌گوید پس از آغاز نمایش سریال ما همه مرده ایم همچنان به صورت پاره‌وقت به عنوان تحویل‌دهنده اثاثیه کار می‌کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، یون چان یونگ (Yoon Chan-young)، پارک جی هو (Park Ji-hoo)، ها سونگ ری (Ha Seung-ri) و لیم جی هیوک، بازیگران سریال All of Us Are Dead اخیرا در برنامه Knowing Bros شبکه کره‌ای جی‌تی‌بی‌سی JTBC حاضر شدند.

لیم جی هیوک در این برنامه گفت: «من بازیگری هستم که مجبورم برای امرار معاش کارهای دیگری هم انجام بدهم. تا همین اواخر کارهای پاره‌وقت زیادی انجام دادم. ازجمله رانندگی و جابه‌جایی اثاثیه منزل.»

All Of Us Are Dead thu343

این بازیگر فاش کرد دلیل اینکه حتی پس از معروف شدن سریال همه ما مرده‌ ایم در سرتاسر دنیا همچنان کار پاره‌وقت انجام می‌دهد این است که بتواند هزینه‌های زندگی‌اش را تامین کند. این بازیگر توضیح داد: «به جای یک کار معمولی ترجیح دادم کار پاره‌وقتم را داشته باشم، زیرا می‌خواستم بازیگری را تا مدت طولانی‌تری ادامه دهم.» پیش از این لی جین هو Lee Jin-ho، گزارشگری که حالا یوتیوبر است نیز به این اشاره کرده بود که لیم جی هیوک کارهای پاره‌وقت خود ازجمله کارهای فیزیکی را همچنان انجام می‌دهد.

لیم جی هیوک به عنوان دانشجوی برتر در سال ۲۰۱۶ وارد دانشگاه ملی هنر کره شد و با شرکت در چندین اثر ازجمله Cat’s Bar و Alice در بازیگری تجربه کسب کرد.

All of Us Are Dead سریال درام کره‌ای شبکه نتفلیکس است. این سریال زامبی محور داستان دانش‌آموزان دبیرستانی را روایت می‌کند که به خاطر پخش شدن ویروس زامبی قرنطینه شده‌ و منتظرند تا نجات پیدا کنند. این مجموعه از زمان انتشار در ۲۸ ژانویه به مدت پنج هفته متوالی در میان مجموعه‌های غیرانگلیسی‌زبان در جایگاه نخست قرار گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها