صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ویل اسمیت با انتشار بیانیه ای از رفتار خود در مراسم اسکار عذرخواهی کرد

ویل اسمیت با انتشار بیانیه ای از رفتار خود در مراسم اسکار عذرخواهی کرد

ویل اسمیت

«ویل اسمیت» سرانجام به خاطر سیلی زدن به «کریس راک» در مراسم اهدای جوایز اسکار این هفته (Oscars 2022) عذرخواهی کرد. بازیگر برنده اسکار «شاه ریچارد» (King Richard) در صفحه اینستاگرامش بیانیه‌ای منتشر کرده است.

اسمیت می‌نویسد: «خشونت در هر شکلی سمی و مخرب است. رفتار شب گذشته من در مراسم اهدای جوایز آکادمی غیرقابل‌قبول و غیرموجه است. شوخی بخشی از حرفه ماست، اما شوخی با وضعیت جسمانی جیدا برایم تحمل‌ناپذیر نبود و من واکنشی احساسی نشان دادم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این بازیگر ۵۳ ساله اضافه می‌کند:‌ «مایلم از علناً از تو، کریس، عذرخواهی کنم. رفتار ناشایست و اشتباهی نشان دادم. شرمنده‌ام و عملم نشان‌دهنده مردی نیست که می‌خواهم باشم. در دنیای عشق و محبت جایی برای خشونت وجود ندارد.»

اسمیت در پایان می‌گوید: «مایلم از آکادمی و نیز تهیه‌کنندگان برنامه، همه مهمانان و همه بینندگان در سراسر دنیا عذرخواهی کنم. مایلم از خانواده ویلیامز و فیلم «شاه ریچارد» عذرخواهی کنم. عمیقاً متأسفم که رفتارم مسیر باشکوه ما را لکه‌دار کرد. در حال کار بر روی خودم هستم. ارادتمند، ویل.»

سیلی اسمیت به راک از شوخی کمدین با «جیدا پینکت اسمیت» همسر «ویل اسمیت» ناشی شد. راک روی صحنه گفت سر بی‌موی جیدا برای بازی در فیلم «جی‌آی جین ۲» (GI Jane 2) مناسب است. اسمیت در واکنش به این شوخی روی صحنه رفت و پس از نواختن سیلی به راک گفت: «اسم همسر من را با دهان کثیفت نیاور!»

آکادمی جلساتی محرمانه برای بازپس‌گیری اسکار اسمیت برگزار کرده اما برخی منابع نزدیک به مدیران آکادمی می‌گویند احتمال پس گرفته شدن جایزه این بازیگر اندک است.

راک در مراسم اسکار سال ۲۰۱۶ نیز با همسر اسمیت که آکادمی را به دلیل رعایت نکردن تنوع نژادی تحریم کرد شوخی کرده بود. راک در آن سال گفته بود: «اینکه جیدا اسکار را تحریم کرده مثل این است که من زیرپوش ریحانا را تحریم کنم. دعوت نشده‌ام!»

پلیس لس‌آنجلس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که راک قصد شکایت از اسمیت را ندارد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها