صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ازرا میلر پس از ایجاد مزاحمت برای یک شهروند بازداشت شد

ازرا میلر پس از ایجاد مزاحمت برای یک شهروند بازداشت شد

ازرا میلر

«ازرا میلر» بازیگر نقش «فلش» در فیلم‌هایی چون «لیگ عدالت» (Justice League) و به‌زودی فیلم «فلش» (The Flash 2022) به جرم ایجاد مزاحمت در یکی از بارهای هاوایی بازداشت شده است.

پلیس هاوایی در فیسبوک تأیید کرده است که میلر در بار «سیلوا استریت» برای برخی ایجاد مزاحمت کرده است. در گزارش پلیس آمده است که میلر ۲۹ ساله با افرادی که در بار سرگرم لذت بردن از کارائوکه بوده‌اند وارد درگیری شده است: «میلر شروع می‌کند به فریاد زدن الفاظ رکیک و در مقطعی میکروفن را از یک زن بیست و سه ساله در حال خواندن کارائوکه گرفته و سپس به مردی سی و دو ساله که در حال بازی دارت بوده حمله‌ور شده است.»

میلر پس از بازداشت با وثیقه ۵۰۰ دلاری آزاد شده است. در سال ۲۰۲۰ ویدیویی از میلر در حال گلاویز شدن و خفه کردن یکی از هوادارنش منتشر شده بود. او چند ماه قبل ویدیویی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و اعضای سازمان «کو کلاکس کلن» (Ku Klux Klan) را به قتل تهدید کرد: «اگر می‌خواهید بمیرید، پیشنهاد می‌کنم که با اسلحه خودتان را بکشید، می‌فهمید؟ وگرنه، به رفتارتان دقیقاً به همین شکل ادامه دهید – خودتان می‌دانید منظورم چیست – و بعد، برای شما انجامش می‌دهیم.»

میلر سابقه بازی در «بتمن در برابر سوپرمن» (Batman v Superman: Dawn of Justice) را دارد و قرار است نقش «بری آلن» را در فیلم جداگانه‌ی «فلش» (The Flash) برای برادران وارنر بازی کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها