صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : فیفا سرویس استریم راه اندازی کرد

فیفا سرویس استریم راه اندازی کرد

استریم فیفا

 

فیفا در آستانه برگزاری جهام جهانی قطر ۲۰۲۲، یک پلتفرم استریم رایگان راه‌اندازی می‌کند. در این پلتفرم آرشیو هزاران مسابقه، اطلاعات و اخبار پیرامون تورنمنت‌ها، و چندین سریال اریجینال از جمله «فول‌ول ۷۳» (Fulwell 73) در دسترس خواهد بود.

فیفا ادعا می‌کند که اولین فدراسیون ورزشی است که پلتفرم استریمی برای محتوای انحصاری راه‌اندازی کرده است. «جانی اینفانتینو» رئیس فیفا می‌گوید این پلتفرم نماینده «یک تغییر فرهنگی» است و برای هواداران فوتبال جذاب خواهد بود. فعالیت این پلتفرم از امروز در پنج زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، پرتغالی و اسپانیایی آغاز شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، تا پایان سال ۲۰۲۲، این سرویس ۴۰ هزار مسابقه را با همکاری ۱۰۰ عضو فدراسیون پخش زنده خواهد کرد و رقابت‌های ۲۹ هزار مرد و ۱۱ هزار زن را پوشش خواهد داد. فیفا می‌گوید این مسابقات لیگ‌های اروپایی، سوپرلیگای دانمارک، فرتونا لیگای اسلواکی، مسابقات رده سنی جوانان و بسیاری دیگر را در بر می‌گیرد.

در روز اول راه‌اندازی حدود ۱۴۰۰ مسابقه در دسترس است و هر روز بر شمار آن‌ها افزوده خواهد شد. در فیفا+، بیش از ۲۰۰۰ ساعت از مسابقات زنان و مردان در جام جهانی و ۲۵۰۰ ویدیو که برخی از آن‌ها به دهه ۱۹۵۰ برمی‌گردد، گنجانده شده است.

مستندهای بلند اریجینال، سریال‌های مستند، برنامه‌های گفت‌وگو محور، و عناوین کوتاه، دیگر محتوای در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال در فیفا+ خواهد بود. «جیمز مارلی» مدیر عامل این پلتفرم می‌گوید تهیه‌کنندگان را تشویق می‌کند برای ارائه پیشنهادات با او تماس بگیرند.

مستند ۹۰ دقیقه‌ای «رونالدینیو: شادترن مرد دنیا» (Ronaldinho: The Happiest Man in the World) به کارگردانی استوارت و اندرو داگلاس، یکی از عناوینی است که از روز اول راه‌اندازی فیفا+ در دسترس است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها