صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : درآمدهای نجومی شرکت کنندگان خنداننده شو!

درآمدهای نجومی شرکت کنندگان خنداننده شو!

ابوطالب حسینی

روزنامه خراسان گزارشی از دستمزد نجومی شرکت کنندگان برنامه های استعدادیابی عصر جدید و خنداننده شو تهیه کرده است.

ابوطالب حسینی، سعید فتحی‌ روشن، علی فریادی، امیرحسین قیاسی، نیما سهرابی و محمدحسین توسلی، چهره هایی که در ابتدا افرادی معمولی بودند و با شرکت در برنامه های عصر جدید و خنداننده شو به شهرت زیادی دست یافتند، حالا برای شرکت در مراسم ها مبالغ زیادی طلب می کنند و درآمدی نجومی از اجراهای خود دارند.

 

ابوطالب حسینی

ابوطالب حسینی نایب قهرمان فصل دوم  مسابقه خنداننده شو بود که شوخی‌ ها و کنایه‌ هایش در بخش سرگرمی برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش هم مورد توجه قرار گرفت و در آخرین فصل خنداننده شو به عنوان مربی حضور داشت.

مدیر برنامه ی او از اولین شرط دعوت مراسم توسط ابوطالب حسینی می‌ گوید: «لازم است که سالن مراسم به شکل آمفی تئاتری باشد، وگرنه این کمدین در سالن‌ هایی مانند تالارها و سالن اجتماعات و… اجرا نمی‌ کند.» او هزینه ی اجرای ابوطالب حسینی را برای هر ۲۰ دقیقه، ۱۵ میلیون اعلام می‌ کند.

 سعید فتحی‌ روشن

سعید فتحی‌ روشن

سعید فتحی‌ روشن، شعبده‌ باز و منتالیست، یکی از فینالیست های مسابقه عصر جدید بود.

او می‌ گوید: «اجرای برنامه برای نهاد‌ها و سازمان‌ ها ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد.» البته هزینه ی طراحی یک شعبده‌ بازی اختصاصی را حداقل ۱۵ میلیون اعلام می‌ کند که بسته به شرایط اجرا، مبلغ هم افزایش پیدا می‌ کند. این شعبده‌ باز همچنین می‌ گوید به دلیل شلوغی برنامه‌ هایش، لازم است از مدتی پیش زمان مراسم را با او هماهنگ کنیم.

 550015 7220025303761829299 n 768x768

علی فریادی

علی فریادی از شرکت کننده های فصل دوم مسابقه عصر جدید بود که با استندآپ کمدی هایش به شهرت رسید.

مدیر برنامه ی این کمدین توضیح می‌ دهد: «شرط اول اجرای علی فریادی این است که سالن مراسم، آمفی‌ تئاتری باشد و صحنه ی استیج از نظر نور و صدا هم شرایط استانداردی داشته باشد.» او ادامه می‌ دهد: «هزینه ی اجرا‌های علی فریادی از ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان است و بستگی به این دارد که چند دقیقه اجرا بخواهید، بلیت فروشی داشته باشید یا نه و… مثلاً برای ۱۰ دقیقه اجرایی که فقط کارمندان خودتان در آن حاضر باشند ۱۰ میلیون تومان می‌ گیریم و این برای اجرا‌هایی است که متن اختصاصی نخواهید.»

 امیرحسین قیاسی

امیرحسین قیاسی

امیرحسین قیاسی از شرکت‌کنندگان فصل دوم مسابقه خنداننده شو بود که روزگاری بخش طنز برنامه «هفت» را اجرا می‌ کرد و این روز‌ها برنامه‌ ای هفتگی در یکی از پلتفرم‌ ها دارد.

مدیر برنامه ی این کمدین هم هزینه ی اجرای او را دقیقاٌ مشابه ابوطالب حسینی اعلام می‌ کند، یعنی هر ۲۰ دقیقه ۱۵ میلیون تومان. او اضافه می‌ کند: «ما می‌توانیم ۳-۴ دقیقه شوخی اختصاصی برایتان بنویسیم و بقیه ی شوخی‌ هایمان همان متن‌ هایی است که در سازمان‌ های دیگر اجرا کردیم.»

محمد حسین توسلی

محمد حسین توسلی

محمدحسین توسلی یکی از کمدین‌ های شرکت کننده در فصل سوم مسابقه خنداننده شو بود که با رأی مردمی تا فینال این مسابقات راه پیدا کرد.

مدیر برنامه ی او هزینه ی اجرای یک برنامه ی ۲۰ دقیقه‌ ای را مبلغ ۸ میلیون تومان اعلام می‌ کند و می گوید: «این هزینه ها برای مراسم داخل تهران است. اگر بخواهید این چهره ی یزدی را به شهرستان‌ ها دعوت کنید، ۱۵ درصد به این مبلغ اضافه می‌ شود. ضمن اینکه هزینه ی بلیت هواپیما و اسکان و… هم با دعوت کننده است.»

 نیما سهرابی

نیما سهرابی

نیما سهرابی از شرکت کنندگان فصل سوم مسابقه خنداننده شو بود.

مدیر برنامه ی نیما سهرابی هم هزینه ی اجرای او را مانند محمد حسین توسلی برای هر ۲۰ دقیقه ۸ میلیون اعلام می‌ کند، اما می‌ گوید: «کمدین‌ ها مثل آقای ریوندی، شومن نیستند و کار متفاوتی دارند. شومن ها تقلید صدا، موسیقی و… دارند و گاهی حتی تا یک ساعت هم می‌ توانند روی صحنه باشند، اما کمدین‌ ها بر مبنای متن کار می‌ کنند و نمی‌ توانند بیشتر از ۲۰ دقیقه روی صحنه باشند.» او ادامه می‌ دهد: « روال کارمان این شکلی است که از ۲ هفته قبل هماهنگ می‌ کنیم و شرایط پرداختی‌ مان هم به این شکل است که نصف مبلغ را پیش پرداخت می‌ گیریم و روز قبل از مراسم هم باقی مانده را تسویه می‌ کنیم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها