صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : یک مرد با 292 بار تماشای «مرد عنکبوتی» رکورد گینس را شکست!

یک مرد با 292 بار تماشای «مرد عنکبوتی» رکورد گینس را شکست!

مرد عنکبوتی

یک مرد اهل فلوریدا رکورد تماشای یک اثر سینمایی را شکست. «رامیرو آلانیس» فیلم «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) را ۲۹۲ مرتبه طی ۳۰ روز دیده و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرده است. رامیرو پیش‌تر با ۱۹۱ مرتبه مشاهده فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) رکورددار بود اما «آرنو کلاین» سال گذشته با ۲۰۴ مرتبه مشاهده فیلم «کاملوت: بخش اول» (Kaamelott: The First Chapter) رکورد او را شکست.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، این فیلم با بازی «تام هالند»، «زندیا» و «بندیکت کامبربچ» در اولین هفته پخش دیجیتال، ۲.۱ میلیون واحد فروخته و رکوردشکنی کرده است. «راهی به خانه نیست» ۱۵ مارس و پس از ۸۸ روز اکران در سالن‌های سینما در پلتفرم‌های دیجیتال به صورت رسمی پخش شد. فروش این فیلم با احتساب قیمت هر واحد ۱۹.۹۹ دلاری در شبکه نمایش خانگی به ۴۲ میلیون دلار می‌رسد.

پیش‌تر گزارش شده بود که سود «راهی به خانه نیست» پس از فروش جهانی ۱.۷۵ میلیارد دلاری به ۶۱۰ میلیون دلار می‌رسد. اما با فروش بی‌نظیر فیلم در پلتفرم‌های دیجیتال، فروش جهانی فیلم از ۱.۸۹ میلیارد دلار عبور می‌کند.

دیگر دستاوردهای «راهی به خانه نیست»، رسیدن به فروش جهانی ۱ میلیارد دلاری طی ۱۲ روز و کسب مقام سوم سریع‌ترین فیلم با این رکورد، تبدیل شدن به سومین فیلم پرفروش در بازارهای داخلی آمریکا و شکستن رکورد «آواتار» (Avatar)، ثبت رکورد ششمین فیلم پرفروش تاریخ سینما در سراسر دنیا با ۱.۸۹ میلیارد دلار، ثبت دومین افتتاحیه پرفروش تاریخ آمریکا با ۲۶۰.۱ میلیون دلار پس از «آخر بازی»، ثبت پرفروش‌ترین افتتاحیه در ماه دسامبر بالاتر از «نیرو برمی‌خیزد» بوده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها