صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جولیا رابرتز به شایعه قدیمی بیمه کردن لبخندش واکنش نشان داد

جولیا رابرتز به شایعه قدیمی بیمه کردن لبخندش واکنش نشان داد

جولیا رابرتز

پاییز آینده،‌ وقتی فیلم کمدی-رمانتیک «بلیت بهشت» (Ticket to Paradise) با بازی «جولیا رابرتس» و «جرج کلونی» اکران شود، ۲۰ سال از آخرین فیلم‌های رابرتس در این ژانر گذشته است. ژانر کمدی-رمانتیک رابرتس را در دهه ۱۹۹۰ به یک فوق‌ستاره بین‌المللی تبدیل کرد و نامزدی اسکار را با «زنان زیبا» (Pretty Women) و «ناتینگ هیل» (Notting Hill) برای او به ارمغان آورد. یکی از آخرین فیلم‌های کمدی-رمانتیک رابرتس با این حال «دلبران آمریکایی» (America’s Sweethearts) است که در سال ۲۰۰۱ اکران شده است هرچند که نقش کوتاهی در «روز ولنتاین» (Valentine’s Day) بازی کرد و در درام رمانتیک «بخور عبادت کن عشق بورز» (Eat Pray Love) ظاهر شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، رابرتس در مصاحبه جدیدی با «نیویورک تایمز» می‌گوید علت دوری او از ژانر این بوده که فیلمنامه خوبی به دستش نرسیده است: «مردم گاهی به اشتباه از مدتی که از بازی من در یک کمدی رمانتیک گذشته این برداشت را می‌کنند که من نمی‌خواهم در یکی از این فیلم‌ها بازی کنم. اگر اثری خوانده بودم که فکر می‌کردم در نویسندگی‌اش در سطح «ناتینگ هیل» یا طنز دیوانه‌وارش در سطح «عروسی بهترین دوست من» (My Best Friend’s Wedding) است، انجامش می‌دادم.»

کلونی و رابرتس در «بلیت بهشت» به کارگردانی «ال پارکر» نقش یک زوج طلاق‌گرفته را بازی می‌کنند که به بالی سفر کرده‌اند تا دخترشان را از اشتباهی که خودشان ۲۵ سال قبل مرتکب شده‌اند بازدارند. کلونی و رابرتس در فیلم‌های «یازده یار اوشن» (Ocean’s Eleven) و «هیولای پول» (Money Monster) به کارگردانی «جودی فاستر» مقابل هم نقش‌آفرینی کرده بودند.

رابرتس می‌گوید: «تعجبی نداشت که جرج احساس کرد فقط در صورت همکاری من جواب می‌دهد. به شکلی هر دوی ما فرصت داشتیم در این فیلم بازی کنیم و بازی کردیم.»

رابرتس می‌گوید حتی یک فیلمنامه خوب هم در طول دو دهه گذشته در ژانر کمدی-رمانتیک نخوانده است: «مسئله این است: اگر من فکر می‌کردم که اثری به اندازه کافی خوب است، انجامش می‌دادم. اما از طرفی در ۱۸ سال گذشته سه فرزند داشته‌ام. این شرایط حتی انتظارات را بالاتر برد زیرا در آن صورت نه تنها این پرسش که «آیا متن خوبی است؟»،‌ بلکه مسئله کار همسرم و مدرسه بچه‌ها و تعطیلات تابستان هم به وجود می‌آمد. مسئله فقط این نیست که «فکر می‌کنم دوست دارم در این فیلم بازی کنم.» افتخار می‌کنم که در خانه با خانواده‌ام وقت می‌گذرانم و خودم را یک زن خانه‌دار می‌نامم.»

یکی از شایعه‌هایی که در طول چند سال گذشته در مورد رابرتس شنیده شد این بود که لبخند نمادین او بیمه ۳۰ میلیون دلاری شده است. رابرتس این شایعه را رد می‌کند و می‌گوید: «نه. در مقابل چه چیزی بیمه‌اش کنم؟ چطور این بیمه می‌کنند؟ یعنی اگر لبخند من بیمه باشد، یک نفر باید هر شب به خانه من بیاید و بگوید: «بیشتر نخ دادن بکش.»»

«بلیت بهشت» ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. سریال «شعله‌ور» (Gaslit) رابرتس و «شان پن» ۲۴ آوریل از استارز روی ایر می‌رود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها