صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اندرو گارفیلد به طور موقت از بازیگری کناره گیری می کند

اندرو گارفیلد به طور موقت از بازیگری کناره گیری می کند

اندرو گارفیلد

«اندرو گارفیلد» می‌گوید پس از یک سال سینمایی طولانی آماده دوری موقت از بازیگری است. گارفیلد که به زودی در سریال «زیر بیرق آسمان» (Under the Banner of Heaven) شبکه اف‌اکس دیده خواهد شد، به «ورایتی» می‌گوید: «کمی استراحت خواهم کرد. باید در خصوص اینکه می‌خواهم از این پس چه کنم و چه کسی می‌خواهم باشم دوباره تأمل و بررسی کنم و برای مدتی یک فرد [عادی] باشم. چون می‌دانید، حضور در فصل اهدای جوایز بسیار دشوار است. باید مدتی عادی زندگی کنم.»

گارفیلد در سال ۲۰۲۱ سه فیلم «چشمان تمی فی» (The Eyes of Tammy Faye)، «تیک تیک بوم» (Tick, Tick… Boom) و «مرد-عنکبوتی: راهی به خانه نیست» (Spider-Man: No Way Home) را روی پرده داشت و مدعی اسکار بود. او اخیراً مادرش را نیز از دست داده و می‌گوید هنوز با این فقدان کنار نیامده است.

«زیر بیرق آسمان» با نویسندگی «داستاین لنس بلک» از رمانی به همین نام نوشته «جان کراکاور» اقتباس خواهد شد و داستانی در مورد کارآگاهی مؤمن روایت می‌کند که ایمانش در حین تحقیق در مورد یک قتل بی‌رحمانه مرتبط با کلیسا به آزمون گذاشته می‌شود. گارفیلد نقش «پایر» را بازی می‌کند، یک عضو ارشد «کلیسای قدیسان آخرالزمان» (LDS) که به کلیسا و خانواده‌اش متعهد است اما بعضی از تعالیم کلیسا را به واسطه مواجهه‌اش با قتل زیر سؤال می‌برد. ادگار-جونز نقش «برندا» را بازی خواهد کرد، یک زن جوان مورمون که قربانی قتل است.

شایعه بازگشت گارفیلد به نقش «پیتر پارکر» در فیلم «شش خبیث» (Sinister Six) سونی از حالا به گوش می‌رسد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها